Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej, jag har så smått funderat på att ställa ut min tjej på en liten inofficiell utställning som vår aktivitetsgrupp anordnar i oktober...
Svar
7
· Visningar
998
Senast: barajag...
·
J
Övr. Hund Märker mer och mer att Zippo (den äldsta på 2,9 månader) stressar otroligt mycket.. Och blir väldgt lätt uppstressad. Och det har...
Svar
4
· Visningar
914
Senast: soma
·
L
Övr. Hund Måste bara visa en bild på min DS på snart 4 månader. Hon var på ett väldigt lömskt bushömör igår kväll och jag tycker att det syns så...
Svar
9
· Visningar
1 138
·
S
Övr. Hund Bakgrund: Vi bor i ett radhusområde (tom 3 aug då vi får villan!) Ungefär 50 m från mitt hus finns en skog och framtill skogen ligger...
Svar
14
· Visningar
1 195
·
Övr. Hund Senaste veckan så har Balto blivit som förbytt. Det började i fredags när svärmor var barn- och hundvakt, då hade han morrat mot...
2
Svar
20
· Visningar
1 377
Senast: Hazel
·
Övr. Hund Finns det någon här som ger sin hund BARF? Jag har ingen hund för tillfället men har funderat på BARF när jag skaffar hund igen. Hur...
Svar
14
· Visningar
1 237
Senast: Rose
·
Övr. Hund Har ni några speciella lekar som er hund uppskattar? Och nu menar jag inte kasta boll o dyl. Nillas favoritlekar är Spindeln. Man...
Svar
4
· Visningar
938
Senast: Cezzan
·
Övr. Hund jag funderar på att skaffa ett antiskall till hunden som hjälp med att ta bort skällandet när folk går i trapphuset - det skall...
Svar
9
· Visningar
3 618
Senast: cano
·
A
Övr. Hund Var och undersökte ögonen på min hund idag och fick veta att han har sår på båda hornhinnorna . Han kommer att få använda ögondroppar...
Svar
13
· Visningar
1 293
Senast: Piraja
·
Övr. Hund Vår älskade Hjortronmyrens Whortleberry Wilma...Wilma har fått förstorat hjärta och samlar vätska i kroppen:cry: Vi ska börja medicinera...
Svar
15
· Visningar
1 310
Senast: Zolimita
·
P
Övr. Hund Jag har lärt vår hund spansk skritt! Han höjer benet rakt ut varannan gång medan han går! Okej, det behöver väl finslipas lite men det...
Svar
6
· Visningar
873
Senast: Jozze
·
Z
Övr. Hund Hur gar det till? Om man nu t ex hittar en sot liten vovve i ett annat land:angel:, kan man ta den till narmsta veterinar och gora...
Svar
6
· Visningar
975
Senast: zemra
·
Övr. Hund Såg redan i förra h**ks katalogen att de sålde skydd för bilens bagageutrymme. Åkte dit och de hade gått åt som sjutton. Blev inget köp...
Svar
7
· Visningar
3 573
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Vad hittar ni på?:) Här har hundarna aktiverats på olika håll. Maja fick en promenad ensam med matte där vi tränade lydnad, gick...
Svar
12
· Visningar
763
Senast: replica
·
S
Övr. Hund Jag har fått förfrågan om parning på min ena hanhund. Han är en Border Collie som vallar mycket bra här hemma på gården, dock aldrig...
Svar
4
· Visningar
850
Senast: pumah
·
Övr. Hund Min lilla spanjorska är ofta med mig på ridbanan när jag rider. Runt ridbanan är det skog och hon brukar strosa omkring i skogsbrynet...
Svar
4
· Visningar
1 105
Senast: emma-vsm
·
Övr. Hund Detta har jag aldrig uppfattat förr. T ex om en häst orsakar en skada på en annan så brukar ju den skadade hästen få ta det på sin...
Svar
9
· Visningar
2 039
Övr. Hund Blir så glad över desa bilder :D Vovvarna tyckte det var jätte kul och matte likaså =) På bilderna är det min DSG hane "Glenn" på...
Svar
11
· Visningar
954
Senast: Ämelie
·
G
Övr. Hund Jag delar en helt underbar gatukorsning med min syster, urmysig, labradorliknande filur som är hur gosig och snäll som helst. Men när...
2
Svar
24
· Visningar
7 028
Senast: GoneRiding
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar