Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min grabb på 8 år har väl till o ifrån haft förhudskatarr, men nu på senaste tiden har det ibland droppat mer "vattnigt" och igår såg...
Svar
3
· Visningar
1 202
Senast: martha
·
P
Övr. Hund Min fina hund! :p http://s197.photobucket.com/albums/aa78/tzutin/?action=view&current=Otto.jpg
Svar
4
· Visningar
1 802
Senast: Pumpislandet
·
R
Övr. Hund Äntligen är hon här, lilla Nessie! En del av er kanske kommer ihåg min tråd där jag hade ångest om jag skulle skaffa hund eller ej...
Svar
8
· Visningar
786
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund http://gfx.tv4.se/imagesdb/editor/kandis/9062CB43-B763-46E5-BEE5-13C80F7AE2F6.jpg Kikar på tv4s hemsida på lite kändisbilder. Detta...
Svar
8
· Visningar
1 154
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund På hästsidorna dyker titt och tätt upp trådar om hur många hästar folk har........så....jag frågar här: Hur många hundar har du...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
4 682
F
Övr. Hund Vad brukar pomeranians kosta? Jag har letat efter annonser för att få en hum om det, men hittar inga :confused:
Svar
14
· Visningar
5 181
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Har varit borta i 4 dagar och hundarna har varit på pensionat. Märker när vi kommer hem att den stora hunden är "krasslig" i halsen och...
Svar
13
· Visningar
1 306
Senast: peligrozzo
·
Övr. Hund Någon som vet något om det?? En kompis hund har det, eller veterinärerna kallar det hotspots men dom vet egentligen inte vad det är...
Svar
5
· Visningar
2 233
Senast: Schrewelius85
·
Övr. Hund Jag trodde i min enfald att de fel som är större inom en ras motarbetas via undersökningar på avelsdjur. Ex hd/ad-röntgen som ju är...
Svar
1
· Visningar
691
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Jag har varit på semester och min mamma har under tiden haft hunden varpå han började klia sig något fruktansvärt. Hon tog honom till...
Svar
5
· Visningar
713
Senast: vindvissla
·
S
Övr. Hund min dv schnauzer som verkligen börjar se ut som en dv schnauzer efter första trimningen (heter det så?) Vad tycks? Från lufs till...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 978
I
Övr. Hund Nu är min lilla DP-tjej 12 veckor och nu tänkte jag börja ensamhetsträna henne mer än jag gjort hittills, det har varit så mycket annat...
Svar
6
· Visningar
1 022
Senast: Lidl
·
Övr. Hund Har sökt och sökt men inte funnit något!! Är det någon här som har sett hörselskydd för hund? Eller får man helt enkelt sy en mössa...
Svar
0
· Visningar
977
Senast: emma-vsm
·
S
Övr. Hund Idag har vi varit på sjön. Jättehärligt! Strålande sol och nästan badtemperatur (ca 16 grader men jag var i tre gånger). En sak grusade...
Svar
13
· Visningar
1 303
Övr. Hund Vi har fått ovälkomna besökare kvällar, nätter och tidig morgon.Grävlingar!Min ena maremmano-abruzzese tik som helst tillbringar tiden...
Svar
6
· Visningar
10 558
Senast: Luff
·
M
Övr. Hund Har fått nys om en omplacerings hund, en schäfer hane,kastrerad på 2 år. Hans husse o matte är oförmögna att ta hand om honom längre...
Svar
2
· Visningar
733
Senast: Magneten
·
F
Övr. Hund Någon som har en eller vet n¨gon som har en Pom? Jag är nämligen väldigt förälskad i rasen och skulle kunna täka mig en om något år...
Svar
1
· Visningar
590
Senast: KungTulle
·
Övr. Hund Som far sova ute i ett stall eller en hundgard om natterna (ev tillsammans med en hundkompis?) ifall den ar tillsammans nonstop med...
Svar
4
· Visningar
817
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Jag med 10månaders JR igen :angel:. Detta är en fånig grej men så pass irriterande att jag döpt om vovven till "The annoing thing" :D...
2
Svar
23
· Visningar
1 842
Senast: Ramona
·
S
Övr. Hund Har en hund som är född med ett hjärtfel som ej upptäcktes vid 8 veckors besiktningen.När jag då skulle göra 12 v vaccineringen så...
Svar
7
· Visningar
1 436
Senast: pzyhr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025