Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Q
Övr. Hund Jaha, tänkte att det var på tiden att jag gav mig in här hos er. Har läst en massa tidigare bara men nu har min lilla underbara RR valp...
Svar
8
· Visningar
745
Senast: Qira
·
L
Övr. Hund När jag var ute och gick med en hund som jag hade kopplad, så kom en schäfer springande och bet tag i min hund och började morra och...
Svar
3
· Visningar
726
Senast: Zita
·
Övr. Hund lekte lite med scannern idag. minina står batwoman älskade lilla pluttan minina och en långhårig jag loke och jag loke...
Svar
15
· Visningar
987
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Någon som har ett tips på ett hundfoder som får en hund att gå upp i vikt? Pappas collie äter väldigt dåligt och är väldigt smal, de...
Svar
19
· Visningar
3 138
Senast: Saybia
·
N
Övr. Hund Våran kille skulle behöva upp lite i hullet inför kommande utställningar. Det är absolut ingen undernärd hund vi talar om, men han...
Svar
2
· Visningar
1 474
Senast: Josef
·
Övr. Hund Måste bara få visa ett par bilder på min kompis otroligt söta jaktgoldenvalp... titta här!
Svar
4
· Visningar
845
Senast: _karlsson_
·
T
Övr. Hund Idag blev min 2 åriga dobbis ormbiten,:cry:. Blev veterinären direkt,som gav honom ett motgift och antibiotika för bettet. Nosen (till...
Svar
11
· Visningar
1 033
Senast: trav
·
Övr. Hund Genetiskt fel, dubbla uppsättningar av musklerna :eek...
Svar
5
· Visningar
1 707
Senast: Lillaloppan
·
Övr. Hund Tog en omplaceringstik den 28 Mars som var kraftigt undernärd, närmare bestämt med 10 kg. Ej avmaskad på ett antal år och en...
Svar
13
· Visningar
1 419
Senast: pumah
·
Övr. Hund Vilken ras blir er nästa hund? Kör ni vidare på samma (och vilken är isf det?) eller har ni blivit nyfikna på någon annan? Jag är...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 775
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Ready steady GO:D Lager på lager med kläder,första snön -06
7 8 9
Svar
176
· Visningar
12 691
Övr. Hund Min kära Mejjis! Igår så var vi ute och gick med hundarna, alla busade och lekte i gräset och blommorna på ängen brvid vårt hus.. Sen...
2
Svar
20
· Visningar
3 636
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1096478,00.html :eek::eek: Någon som har en aning om HUR det gick till?:crazy...
2
Svar
26
· Visningar
2 055
Senast: MatildaVivvi
·
N
Övr. Hund Var och provdoppade vår 17-veckors valp idag, vi trodde att hon skulle vara osäker och gå runt lite i vattenbrynet men inte... Vatten...
Svar
10
· Visningar
925
Senast: soffeloffan
·
Övr. Hund Behöver lite hjälp/tips/råd. Står i valet och kvalet. Har hittat en kull som är intressant, och vet inte om jag ska köpa en valp...
Svar
5
· Visningar
808
Senast: Springer
·
Svar
8
· Visningar
1 173
Senast: whiteghostsdogos
·
V
Övr. Hund Jag har kikat lite på DSG och Lancashire Heeler som nästa hund, och undrar om ni vill berätta lite om dessa raser? Jag har fått för...
Svar
12
· Visningar
1 457
Senast: martha
·
F
Övr. Hund Den 5 augusti ska min hund på utställning, då blir han på dagen 1 år. Moa dags för ettårs vaccinationen... Vad gäller här, måste han...
Svar
7
· Visningar
2 530
Senast: Kimz0r
·
S
Övr. Hund Jag vill utfärda en lite varning... Min ena hund åt upp ett Scalibor halsband i tisdags fm när jag var på jobbet... Hon blev mer o...
2
Svar
22
· Visningar
4 084
Senast: SarahOlofsson
·
Övr. Hund Kan man göra ngt åt sånt? Det värsta är att dom är hemma också!:eek: Kan dra lite bakgrundsfakta först;Det handlar om våra grannar på...
2
Svar
23
· Visningar
1 829
Senast: Nikkis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar