Hur gick detta till?

Sv: Hur gick detta till?

När jag var yngre brukade jag och en kompis gå ut med några grannars hundar. Det var en taxhane, en labradortik och en vacker liten kombination av dessa.
Lilla Mimmi, som dotran till dessa hette, var en supervacker svart dam. Hon såg ut som ett större format av en korthårstax(pappan var långhår) och prportionerna var väldigt korrekta och fina - så där var det iaf ett lyckat resultat...tror inte hon heller var menad.

En bekant till mig hade en tik som var korsning mellan tax och jämthund. Den hunden såg inte speciellt konstig ut på något vis; hon var faktiskt väldigt lik en västgötaspets. Så det var i alla fall en lyckad blandning, även om hon inte var planerad.

Galet, hoppas inte hundarna får stora tunga kroppar på små ben, diskbråck och höftproblem..

Vad sägs om Spike då? :love: :rofl:

Spike_chair.jpg

Utan tvekan det fulaste jag någonsin sett. Set ut som en gremblins.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 799
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 633
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 135
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 238
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar