Bild på dig och din/dina hund/hundar!

Sv: Bild på dig och din/dina hund/hundar!

Jag såg det.. hmm.. Ska försöka klura ut varför, så lägger jag in på nytt.

Bild tagen idag, motvilligare hund får man leta efter.
Alla konster han kan göra med en boll försökte han med för att slippa vara modell.:D
8735075.jpg

Härlig bild ändå! :)

Det går inte att länka heller. Hmm, jag har aldrig haft problem med att visa bilder. Det står censur vad jag än gör. Även fast dom är publika, och jag kopierar precis som jag alltid gjort. :mad:

*kl*

Här är den nyaste bilden på mig o Zelda :)

Hon ser mest ut som att "snälla matte jag VILL INTE vara med på kort..!" :p
omgjord24.JPG

Vad bra! Första matchningen som verkligen stämmer?:angel:
Jag håller dock på med operation bli blond igen.:D

Jo, faktiskt så passar du dej själv ;)

Jag hade inte en enda bild på mej OCH hundarna så jag blev ju tvungen att ta en bild med mobilen, eller, jag tog väl sisådär 100st innan jag lyckades få med mej själv bakom alla hundpussar :D

Så blundar och och försöker "värja" mej från Eya och Lewa som gjorde sitt bästa för att äta upp mej :p

liten82

Såhär ser jag ut i vanliga fall, när jag inte försöker värja mej från mina monster ;)
Dock så brukar jag nog se lite gladare ut :)

liten82

Senast ändrad av en moderator:

Men vad har du gjort av det bruna håret jag "gav" dig. hihi:angel:
Söta!:)

Jadu, jag har försökt färga håret brunt flera gånger, det kanske är de du har känt på dej ;)
Dock så har det slutat med att det blivit alla färger utom brunt, grönt, rosa, lila, orange, beroende på den nyansen brunfärgen haft :eek:

Jadu, jag har försökt färga håret brunt flera gånger, det kanske är de du har känt på dej ;)
Dock så har det slutat med att det blivit alla färger utom brunt, grönt, rosa, lila, orange, beroende på den nyansen brunfärgen haft :eek:

Ojdå. hehe. Ja, jag har väll kännt av att du ville färga det brunt.:D
Men blont är fint det med.;)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
939
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
776
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
735
Senast: MML
·
Övr. Hund Vad har ni på er under vintern för att hålla er varma? Kanske främst jaktmänniskorna här på hund, ni brukar ha så snygga kläder...
2
Svar
39
· Visningar
2 339
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V