Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min lilla valp på 4 månader kissar på sig när man hälsar på henne. Det kan vara när som helst, alltid när man varit utan henne men...
Svar
3
· Visningar
891
Senast: Gunillas
·
Övr. Hund För ett tag sedan såg jag på programmet "Mannen som talar med hundar" (eller vad det nu heter, ni vet det med Ceasar Milan) Då var det...
Svar
1
· Visningar
876
Senast: barajag...
·
Övr. Hund PROBLEM 1 Han kliar sig något så förskräckligt, över hela kroppen och hela tiden. Har under en tid uteslutit en hel massa saker, och...
Svar
9
· Visningar
1 005
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Jag har en bordercolli/stövar hane på 11år. Han är väldigt stor i kroppen, men är av den smalare typen. Det har han alltid varit med nu...
Svar
1
· Visningar
1 007
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Hund åt levande rådjur Båtägare vid Göta segelsällskap på Långholmen i centrala Stockholm chockades på söndagsförmiddagen när de såg...
17 18 19
Svar
360
· Visningar
19 570
Senast: hobsala
·
K
Svar
7
· Visningar
919
Senast: goggoman
·
Övr. Hund För snart två år sedan fick ja en kull valpar som ja sedan sålde. En av valparna gick de sämre för först hamna hon i ett hem där hon...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
12 711
Övr. Hund Vet inte om det kan behövas en varning, men det finns säkert fler blonda människor än mig :crazy: Eftersom mina hundar en gång sprang...
Svar
15
· Visningar
1 310
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund tänkte att det skulle vara kul att få se och höra lite om era eng.staffar, amstaffar och blandisar mellan dessa (pitbulls är välkomna...
2 3
Svar
56
· Visningar
7 676
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Vi hade tidigare en korsning med allt möjligt, maximus, som vissa av er kommer ihåg. Han va väldigt lättstressad och behövde mer än vad...
Svar
10
· Visningar
881
N
Övr. Hund Jag bara undrar hur man uttalar alaskan malamute? någon som vet?
Svar
7
· Visningar
945
Senast: BarbaPappa
·
Övr. Hund Detta är min första hund så lite osäker blir man ju ibland. Är rädd för detta med under eller överstimulering. Hur ser man tecken på...
Svar
6
· Visningar
918
Senast: Apollo
·
Övr. Hund Siriusen och jag var just ute och tränade lite och sedan tog vi en promenad. Det var så häligt väder så jag förevigade det hela och...
Svar
18
· Visningar
1 324
Övr. Hund Problematik: Terrierhane, 10månader. Blir superrabiat vid möte med vissa hundar. Det finns ingen röd tråd på vad han egentligen...
2
Svar
36
· Visningar
2 153
Senast: martha
·
Övr. Hund Är det bra att ge glykosamin på frisk hund i förebyggande syfte? För- och nackdelar? Min vovve är röntgad hela fram, men inget bak då...
Svar
16
· Visningar
4 978
Senast: Charlottee
·
Övr. Hund Min 9-månaders hanhund har bara en testikel nere och veterinär och andra säger att det är nog kört, den andra blir kvar där den sitter...
Svar
4
· Visningar
780
Senast: plymen
·
Övr. Hund Efter några års uppehåll tänkte jag lösa medlemsskap i skk. Jag gick först in på min lokala kennelklubbs hemsida och där står det att...
Svar
5
· Visningar
2 108
Senast: amalia
·
G
Övr. Hund hej! Jag tycker att afghaner är så vackra och har länge velat skaffa mej en.Är det någon som har erfarenhet av just denna rasen så...
Svar
2
· Visningar
803
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Vilka ska ställa och vilken/vilka dagar? Vilken ring? Jag ställer både Norfolkterrier och Phaléne på fredagen och på lördagen blir...
Svar
10
· Visningar
798
Senast: elmelts
·
Övr. Hund Antar att det är fler än jag som har hund i sin bil här... Fick idag för mig att städa min bil (för den har stått under ett träd och...
Svar
7
· Visningar
1 644
Senast: Kimz0r
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025