Presentera era staffar!

Sv: Presentera era staffar!

Tackar! =) Han är väldigt balanserad den hunden, han är trots allt bara 1½år nu...

(vi kom 3a i UHKL med ett CK)

Min är iofs en blandis apbt/boxer,och visst är det väll lite jakt i han,men han stannar gämt,och kommer tillbaka på direkten när man ryter i åt han,men drömmen är ju att han inte ska sticka öht,men är endå glad att han stannar på en gång!

Annars,en mycket rolig hund som gör allt för lite godis,på dagarna ska det hända nått hela tiden,sen vid 20-21 på kvällen är han stendöd,då ligger han på rygg i sängen och snarkar och fiser!

Träning är väll så där,går väll,om matte har nått riktigt gott godis,annars så ligger han hellre på gården och latar sig! Älskar att bada i poolen,och i fall han är borta så sitter han antagligen uppe hos grannen i sandlådan med barnen!

Senast ändrad:

Ja, men precis så gör Benjamin när han ska attackera sin flickvän :D Hon står och nosar på en fläck på tomten och Benjamin förvandlas till ett lejon på ett ögonblick. När hon sen strosar förbi honom så flyger han iväg på en millisekund och välter henne, för att sen jaga henne runt huset några gånger. Haha, han är en väldigt busig kille! Jaktläget är bra, för då kan han smyga sig på Milda och hinna hoppa på henne innan hon kan rymma ifrån honom..

Fin kille du hade!

Jag väntar fortfarande på att min hane ska bli mer balanserad och lugn. Han blir 17 mån imorgon och är ett yrväder utan dess like. Så det ska bli spännande att se hur det går för honom på specialen om några veckor.. Om han kan hålla i alla fall 2 tassar på marken liksom ;)

*skrattar*

Nu tändes ett Liljeholmens ...

Satt tidigare och tittade ivrigt på din avatar eftersom jag kände igen hunden....

Nu kom jag äntligen på det ... Vi satt ju och såg på när du? sprang i ringen med Roffe

Senast ändrad:

kul att få se alla era fina staffar!

här hemma växer lillkillen så att det knakar och snart ska han på sin första "playdate" med en kompis bullterrier^^
katten börjar ledsna lite på alla hans ihärdiga lekinbjudningar...

haha med mina fina gummistövlar ahahaha

Jaha det är alltså du som är ägare till dom vita? gummistövlarna med svarta möster ( blommor ) på och mudd högst upp?

Jag och sambon gick runt där i Gränna och förälskade oss ännu mer i rasen och var allmänt lyriska :D

( förutom mot en person som jag bokstavligt talat höll på att flyga på, sambon hindrade mig *arg* .. Stod först och trissade med en korv framför en 9-10veckor gammal valp och sedan när valpen försökte ta korven så gav han hunden en rejäl käftsmäll )

Varför gjorde han så?? :confused:
Synd att sambon stoppade dig..

Varför gjorde han så?? :confused:
Synd att sambon stoppade dig..

Ja du det undrar jag också, kan tillägga att deras vuxna hundar var dom utav få som betedde sig jävligt ( morrade och gjorde små utfall )

Anledningen till att sambon stoppade mig var för att dessa norrmän var både stora /muskulösa, många och såg väldigt matcho ut :crazy:

Han befarade väl att jag skulle åka på stryk :eek::D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka