Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund I slutet av månaden här uppe, då det verkar vara ett gäng på tur genom sverige på väg uppåt ;) Intressant?? Mer exakt datum kommer...
Svar
10
· Visningar
854
Senast: Lillaloppan
·
L
Övr. Hund Min pappas hund, en Welch Springer Spaniel-hane på drygt 3 år, är en riktig spår-freak! Hans stamtavla innehåller mycket jakthundar men...
Svar
7
· Visningar
1 432
Senast: Lillaloppan
·
M
Övr. Hund Hej! Jag har fråga , jag har valpar som är 16 dagar och dom bor sin valplåda hos oss i vårat sovrum...Nu börja dom blir vilda och...
Svar
1
· Visningar
3 566
Senast: matador
·
A
Övr. Hund Jag går lite i tankarna på att köpa mig en alldeles egen liten hund. Har haft hund hela mitt liv och för tillfället finns det dessutom...
2
Svar
31
· Visningar
1 964
Senast: tuaphua
·
Z
Övr. Hund Kan man använda nån flugspray eller nått sånt? Smittar det till människor? Vad ska man ha för medel för att få bort dom? frid, Malinja
Svar
5
· Visningar
1 421
Senast: zemra
·
Övr. Hund Som rubriken... Hur länge är hunden en valp? Är det ålder eller beteendet som spelar roll eller inget?
Svar
2
· Visningar
792
Senast: Red_Chili
·
S
Övr. Hund Ser att det håller till en del schäfer-människor här så jag slänger ut en krok... Är mycket intresserad av rasen men det verkar inte...
Svar
12
· Visningar
1 471
Senast: StracciaT
·
Y
Övr. Hund Någon som har denna ras? Kan ni inte berätta lite om er hund, temprament, vad ni gör tillsammans mm?! Är jättesugen på den rasen. Bor i...
Svar
1
· Visningar
630
T
Övr. Hund Hej! Det här är min 3 årige Gangster. SKulle vara jätteroligt att få respons och kommenterar o allt möjligt om vad ni tycker om honom...
Svar
15
· Visningar
1 212
Senast: Centaur
·
Övr. Hund Nu är det ett år sedan lilla Honey kom hit på sin sista resa och då jag idag hittade en gammal bild på henne när jag letade efter något...
Svar
5
· Visningar
853
Övr. Hund Jag behöver få höra lite erfarenheter.... Min älskade schäfertik Tequila är på väg till djursjukhuset med min sambo... Hon är min...
2
Svar
21
· Visningar
2 169
Övr. Hund Vad skulle ni göra, eller vad gör ni om ni ser en hund eller nått annat djur sitta instängd i en bil en varm sommardag...? Var med om...
Svar
7
· Visningar
854
Senast: Got2Be
·
Z
Övr. Hund Minas är: Hälften av vad matte äter ska vi ha! :rofl:
2
Svar
27
· Visningar
2 174
Senast: Cezzan
·
Övr. Hund Nu har jag varit utan min Ozzy i 7 veckor, 2 dagar och 15min.... Det gör fortfarande så ont att tänka på han. Men härom dagen satt jag...
Svar
6
· Visningar
955
Senast: eviliny
·
C
Övr. Hund Sitter här o funderar lite angående min hund. Han har mycket jakt i sig, o jag tycker att han lämpar sig så bra för jakt o viltspår...
Svar
14
· Visningar
1 418
Senast: Duvan
·
H
Övr. Hund Har så smått börjat fundera på att skaffa ytterligare en hund. Har nu en treårig blandrastik med mycket vall i (+ halvdåliga nerver...
Svar
18
· Visningar
1 248
Övr. Hund Sitter för första gången i bilköpartankar. Och det är mycket som snurrar i huvudet. Vad vill man ha? Vad ska man ha? Och vad behöver man...
Svar
10
· Visningar
1 271
Senast: wtf
·
A
Övr. Hund Jag har en hund hemma och han kan bli så otroligt stressad ibland, tex om man ska gå ut och gå, då hoppar han å är jätte stressad och...
Svar
5
· Visningar
838
Senast: martha
·
Övr. Hund Fick idag h*öks nya hundkatalog och såg att dom hade börjat med att sälja agility hinder. Räknade ut vad ett däck skulle kosta och fick...
Svar
14
· Visningar
3 628
Senast: Ciindy
·
I
Övr. Hund Hejsan. Min foxterrier Angus har under en längre tid haft svullna madlar och det vill inte ge med sig! Han visar inga som hälst...
Svar
7
· Visningar
5 454
Senast: Gunillas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025