Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund har en liten fundering.. min hund (omplacering) låter verkligen hemskt när man leker med honom, eller ja, när man trissar upp honom...
Svar
7
· Visningar
5 088
Övr. Hund -Jippe, solen lyser, det är sommar och jag är.. hungrig!? -Vad är detta? Det luktar smarrigt... hmm.. -Mums! *tugg*tugg*...
Svar
8
· Visningar
936
Senast: Got2Be
·
Övr. Hund Idag skulle jag gå med hunden till ridsportsbutiken för att träna henne att kunna ligga eller sitta ner samtidigt som man pratar med...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 757
Senast: mikka
·
R
Hundträning Nu var det ett tag sedan jag trilla in här hos er & hörde av mig, så jag tänkte visa lite av vad vi pysslat med :) Lite sommar bilder...
Svar
5
· Visningar
936
Senast: Rottis K9
·
Övr. Hund jo som rubriken lyder så undrar jag vart man köper sånna?? nu är det inte så att jag skall ha ett :o, utan jag undrar vart folk...
Svar
5
· Visningar
5 987
Senast: Nominous
·
L
Övr. Hund Vart hittar man jordbruksverkets hundregister ? (så att man kan kolla nummer etc.) Någon som kan länka till jordbruksverkets...
Svar
8
· Visningar
3 192
A
Övr. Hund Någon som har en dobermann här?? Gärna äldre, skulle va kul att jämföra lite.Jag har en underbar kille som fyller 8år nu i juli. Det...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 016
Senast: Excellent
·
Övr. Hund Jag ska köpa en tik som är kastrerad, hon är 2,5 år. Jag fick just reda på att hon är inkontinent. :crazy: Är det någon här som har...
Svar
8
· Visningar
1 207
Senast: Ellyne
·
Övr. Hund mötte två tjejer på jobbet idag, och de blev väldigt förtjusta i min hund, de gosade en stund med honom, och efter ett tag säger den...
Svar
9
· Visningar
1 148
Senast: turbofling
·
Övr. Hund Hur uttalar man olika hundrasers namn? T.ex. Shar Pei, säger man shar pi eller shar pej? Eller på något helt annat sätt? Vad...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 222
Senast: ii-ssa
·
S
Övr. Hund Hej vad tycker ni är lämliga nybörjar raser? Har två katter någon som har erfarenhet av katt å hund...hur gör man? Har funderat på...
Svar
7
· Visningar
1 336
Senast: ii-ssa
·
S
Övr. Hund Undrar om någon har tips på övningar/metoder som stärker självkänslan hos en mycket ranglåg tik? Hon är en aktiv jaktlabbe som behöver...
Svar
13
· Visningar
2 997
Övr. Hund Hörde just av en bekant om en hundägare som hade varit på en tvådagars utsällning.Nationell och internationell förmodar jag. Första...
Svar
16
· Visningar
1 425
Senast: Grana
·
K
Övr. Hund Det är min English Toy Terrier tik Kaisa 8½ år det :) http://www.mypix.se/usrimg/JNHRDPDQERC/lrg/JNIRCRKQFQPOJ8.jpg...
Svar
2
· Visningar
706
Senast: plymen
·
S
Övr. Hund Ja, som rubriken säger. Vad är viktigt att tänka på när man köper hund? Vi har bestämt ras och att det är en valp vi vill ha. Ska...
Svar
15
· Visningar
1 088
Senast: squirlett
·
Övr. Hund Jag har en chihuahua som så många vet och hon löper just nu. På Irland spelade det liksom ingen roll att hon blödde lite för vi var ju...
Svar
10
· Visningar
2 787
Senast: nexxa
·
Övr. Hund Skulle nyss låta mina hundar och föräldrarnas katt träffas då tanken är att dem ska vara under samma tak några mån. Ena hunden tyckte...
Svar
2
· Visningar
702
S
Övr. Hund Borde kanske lägga ner den träningen ett tag, men samtidigt vill jag inte. Vill fortsätta träna den så jag kommer vidare från det steg...
Svar
3
· Visningar
649
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Men vacker ändå :love: Den fulingen har fått för sig att nu är en bra tid att släppa av sig all valpull :eek::eek...
Svar
10
· Visningar
790
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Har blitt lite smygkär i GD!! Och nu vill jag att ALLA ni som har en GD lägger ut lite bilder så man får dreggla lite :D :D:D
Svar
14
· Visningar
1 335
Senast: Minerva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025