Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ja som rubriken säger.. Vaknade igår kl 6 ca, skulle fara till jobbet. Går in med hundarna i huset (jag bor ute i gårdens gäststuga)...
Svar
16
· Visningar
1 048
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Är just nu vansinnigt trött på den delen av oss hundägare som inte tar sitt ansvar. Har under mina år som hundägare ( bara drygt 6 år)...
Svar
7
· Visningar
894
Senast: Yrja
·
R
Övr. Hund Är det lag på att man inte får ha en Ceskoslovensky Vlcak i Sverige?
Svar
19
· Visningar
3 783
Senast: sabina84
·
Övr. Hund Läs den här artikeln http://allehanda.se/avdelning/harnosand/9516 kan berätta att de hemskt aggresiva hundarna är min kompis lilla 4...
2
Svar
22
· Visningar
2 249
N
Övr. Hund Ska gifta mig på lördag, o hundvakten har fått förhinder. Efterlyser därför ett hundpensionat/hotell i Västeråstrakten. Gärna i...
Svar
2
· Visningar
940
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Finns det idag några hundar som är helt fria från ärftliga sjukdomar? Tycker det känns som om alla inom min ras har någon som lämnat...
Svar
3
· Visningar
1 017
Senast: Duvan
·
U
Övr. Hund hejsan allihopa! Är nog första inlägget jag postar här på hundforumet, brukar mest hålla till på katt :) Men nu är det dags, nu ska...
Svar
3
· Visningar
990
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Jag har aldrig sett något så konstigt. Vad kan det vara för blandning? Och undrar hur mycket stryk dom knäna får ta? :crazy: En...
2
Svar
33
· Visningar
2 996
Senast: Eccentric
·
Övr. Hund kolla in vad jag träffade igår! :love: en kompis nya valp.. en 8 v bullterrier tik!
Svar
11
· Visningar
1 056
Senast: Ellaan
·
S
Övr. Hund Har just din hund några Speciella beteende? eller kanske något roligt läte....? osv så kanske du kunde skriva ner dessa hör i detta...
2
Svar
25
· Visningar
2 068
Senast: MulleMonster
·
Övr. Hund om hanen har varit in i tiken ordentligt men svällt utanför och inte fastnat? Två gånger på två olika dagar.
Svar
5
· Visningar
916
Övr. Hund Håller på att fylla i en anmälan för jaktprov och frågan Är hunden utställningmeriterad dyker upp. När kan man kalla en hund...
Svar
1
· Visningar
1 572
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Hejsan hej! Jag har ett nytt utst tält (kommer just nu inte på vad det heter,märket alltså) men tältet är ganska avlångt och syntes typ...
2
Svar
21
· Visningar
7 001
Senast: Smulis
·
Övr. Hund En fundering. Pratade med en tjej vars hund (stor rottis) är ganska dominant. En tuff kille som går lite sin egen väg och är ganska...
Svar
6
· Visningar
1 006
Senast: Sol
·
Övr. Hund Har i helgen varit på internationella utställningen i sjulnäs. Och idag upptäckte jag att Maltes kritiklapp hade fel numer. Numret på...
Svar
10
· Visningar
1 010
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Kan man söka efter utställningar med en specifik domare någonstans? Vi ställde hastigt och lustigt för en väldigt trevlig domare i...
Svar
6
· Visningar
763
Senast: Jozze
·
Övr. Hund Min gamla haltar på ett bakben, rejält. Hon vill helst inte stödja på benet och hoppar nu fram på 3 ben. Speciellt märks det när hon har...
Svar
3
· Visningar
1 330
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Vi har precis flyttat till hus med stor tomt så jag och sambo funderar på att skaffa hund,inte just nu men inom ett år.Sambon`s son bor...
Svar
5
· Visningar
6 018
Senast: sofia77
·
Övr. Hund Ett gott skratt förlänger livet sägs det ju och nu är mitt liv rejält förlängt :rofl::rofl: Telefonen ringde och en man frågade efter...
2
Svar
23
· Visningar
1 813
Senast: Lenis
·
Övr. Hund Rent genrellt, hur mycket ska man i det vardagliga 'bry sig om' att hunden har C-höfter? Hunden är en 'familjehund', ska inte gå agility...
Svar
5
· Visningar
2 207

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025
  • Födda -21

Omröstningar