Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund Jag var och hälsade på hos min mamma förra veckan, hennes Chihuahua hane på 6år hade då funnit sig en "hundbädd" bland mammas garner...
Svar
3
· Visningar
884
Senast: HumleMumlan
·
Övr. Hund http://www.pjasenshundhem.se/extrainfo5.php
Svar
4
· Visningar
914
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Var hittar jag uppgifter om var L-tester utförs? Finns inget på polisens sidor tex.
Svar
4
· Visningar
1 268
Senast: Luff
·
Övr. Hund Istället för en tråd om vilken ras man kan tänka sig, vill jag att ni tänker tvärtom:) Vilken ras skulle du aldrig vilja ha? Ta...
8 9 10
Svar
190
· Visningar
15 316
Senast: mallotten
·
Övr. Hund *Suck* http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1112390,00.html NÄR ska det göras nåt åt dessa instabila hundar...
Svar
19
· Visningar
1 187
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Har nyligen kastrerat min hanhund. 3:e dagen idag. Såret ser fint ut och jag har tvättat med koksaltlösning 1 gång om dagen för att...
2
Svar
28
· Visningar
24 086
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund * vet inte om denna ligger rätt! MIn mamma o dom har ett lantstället utanför sala. Där bor det en gammal tysk som har en hund som är...
Svar
7
· Visningar
1 269
Senast: Jalapaleno
·
E
Övr. Hund Hur länge växer hundar? Har hört att dom slutar växa runt 6 månaders ålder, är det sant? Är lite orolig att min valpis ska bli...
Svar
5
· Visningar
5 949
Senast: Smulis
·
D
Övr. Hund Läste precis det här och fick mig en tankeställare. http://www.vlt.se/artikelmall.asp?version=500889 Bra att hon blev nekad att ta...
Svar
16
· Visningar
1 553
Övr. Hund Tog hand om en hund i somras som jag övettog från några som hade hittat honom som valp på gatorna i colombia. han var med mig...
Svar
15
· Visningar
3 686
Senast: lundborg
·
C
Övr. Hund Hejsan! Jag ska köpa en labradorvalp snart, men jag har ingen aning om vad man ska ge dom. :love: Vissa säger att valpfoder...
Svar
14
· Visningar
1 148
Senast: sky_fly
·
Övr. Hund skicka in bilder på era hundar och berätta vilken ras det är :D Jag har tre hundar.. Hugo - bearded collie, 8 år (har ingen...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
13 245
Senast: ERIKSSON
·
Övr. Hund Min Leonberger haltade lite på ena frambenet. Vad kan ha hänt? Är det farligt? Hon är inte van vid trappor, det har vi här i...
Svar
7
· Visningar
1 832
Senast: linafina
·
Övr. Hund Hejsan! Ska precis till att köpa en Sheltie (shetland sheepdog) och behöver hjälp med att komma på ett namn på bokstaven B.. Det är en...
2
Svar
36
· Visningar
2 144
Senast: Mithalagos
·
N
Övr. Hund Jag tänkte köpa en Jack Rusell Terrier:) men måste man ha täcke på dem när det är vinter o kallt/regnigt ute??
Svar
4
· Visningar
649
Senast: toughcookie
·
C
Övr. Hund Jag har en border collie på 14 år som är hur pigg som helst och jättesnäll. Tyvärr är han lite smal och jag undrar vilket foder som...
Svar
4
· Visningar
836
Senast: ERIKSSON
·
Övr. Hund Min hund, 1år och 4 månader gammal var i onsdags riktigt dålig i magen. Det var löst som vatten. Han fick ingen mat den dagen och igår...
Svar
9
· Visningar
31 846
Senast: Philosophia
·
H
Övr. Hund Täkte höra om ni brukar ha med er hund i stallet? Eller vad ni tycker om det?
2
Svar
22
· Visningar
3 453
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Letar ju ny hund och vill gärna ha en unghund, så när djurens vänner hade annons inne igår ringde jag givetvis. Fick numret till en...
Svar
11
· Visningar
1 182
Senast: TinyWiny
·
L
Övr. Hund Jag ger inte min valp valpfoder eftersom att jag från flera håll hört att det inte är bra. Men VARFÖR är egentligen inte valpfoder bra...
Svar
5
· Visningar
1 026
Senast: plymen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka