Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

N
Övr. Hund Har en rottisvalp på snart fyra månader som, liksom de flesta valpar väl, provsmakar i stort sett allt. Men av någon anledning äter vår...
Svar
4
· Visningar
1 714
Senast: Blandrastik
·
C
Övr. Hund Har en schäferhane på 10,5 månad som ibland kan vara lite dryg mot andra hundar, och jag skulle vilja ha lite tips på hur jag ska få...
Svar
8
· Visningar
1 285
Senast: Blandrastik
·
Övr. Hund Som jag berättat i en annan tråd, så är en av mina hundar sjuk. Min lilla dvärgpinscher har fel på hjärtat. Vetrinären som ställde...
2
Svar
21
· Visningar
2 312
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Nu har jag skrivit så mycket om mina hundar här att jag tänkte det kunde vara på sin plats med en liten presentation för den som är...
Svar
11
· Visningar
1 149
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Hej! Jag har fått för mig att min blandis och jag ska gå anlagsprov i höst, men vi är ganska gröna. Vi har tränat mest på skoj, med...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
20 139
S
Övr. Hund Jag har en snart 3-årig hund som jag har vaccinerat varje år, hon ställs inte ut, hur ofta måste/bör man vaccinera?
Svar
1
· Visningar
756
Senast: Bellatrix
·
Övr. Hund Hundarna va ute och lekte som vanligt. Helt plötsligt skriker min stora hund som en stucken gris, jag tittar på henne och till min fasa...
Svar
9
· Visningar
6 008
M
Övr. Hund Hej ! Jag har lite valpar och jag undra om jag ska börja med mat vid tre veckor eller ska köra på när dom är 14 dar? Är det...
Svar
2
· Visningar
1 200
Senast: Jaahl
·
Övr. Hund Hur är det med era hundar? Vart är de helst? Nattetid/dagtid? Har ni dem i huset eller i hundgård, vart spenderar de helst sina...
2
Svar
21
· Visningar
5 673
Senast: Jeeves
·
M
Övr. Hund En fråga ...eller lite erfarenheter sökes... :confused: Jag har en hund dansk-svensk gårdshund , tik två år världens goaste och...
Svar
7
· Visningar
1 210
Senast: maja3
·
W
Övr. Hund Nu är jag så jäkla arg både på mig själv och min stora j*vla byracka (mest mig själv). Problemet har kommit på senare tid och de...
2
Svar
33
· Visningar
2 695
Senast: Hyacinth
·
S
Övr. Hund Min agillity pudel SuperSonicsCandel is Nocole(Cola)ska tävla sin 1:a internationella tävling nästa vecka, och pricis i tid kmr...
Svar
3
· Visningar
664
Senast: lady_vip
·
N
Övr. Hund Snart dags för 1års vaccineringen på våran kille. Har dock ett minne av att jag hört/läst ngnstans att ur utställnings perspektiv ska...
Svar
8
· Visningar
937
Senast: Gnist
·
M
Övr. Hund Halloj! Är det nån fler som sitter med en otroligt gosig och lurvig bernis hemma?:) Isf, lägg ut bilder! Här kommer nåra på min...
Svar
17
· Visningar
4 597
F
Övr. Hund Om man håller på att renovera ett hus, o kör hem för kvällen. De bor inte där! Han står själv o skäller/ylar om vartannat. Jag vet inte...
Svar
18
· Visningar
2 722
M
Övr. Hund Satte på Kamelen halsbandet i slutet av mars el början av april. Sista 2 veckorna har jag börjat hitta fästingar på honom. Trodde att...
Svar
8
· Visningar
1 474
L
Övr. Hund Jag har en sån hund här hemma (vi tror de är en blandras), han är en hittehund så de vet ej säkert om de är en renrasig eller blandras...
Svar
1
· Visningar
784
Senast: L1ll4n
·
Hundträning Har en 5 årig vovve som tidigare har varit jätte duktig på inkallning, Nu när man ropar på han mååste han till andra sidan stigen och...
Svar
10
· Visningar
1 443
Senast: plymen
·
S
Övr. Hund Har funderingar angående valp och inkallning. Valpen 4 mån är superduktig. Han går ofta lös i skogen, han går max 5-10 m från mig och...
Svar
1
· Visningar
735
Senast: Turali
·
Övr. Hund vad vet ni om dem? jag har fortfarande inte hämtat mig från chocken jag fick av att se fläskbergen på malmö int, men så fick jag se en...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 349
Senast: Turali
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar