Ute eller inne?

Sv: Ute eller inne?

Haha, verkligen?? Man tycker ju att de borde bli kalla av att bli insnöade? Helt galet ju. :D Man skulle nog vara hund isf. Fryser aldrig. ;)

Frågar man vår hund om han vill komma in ser han på en som om han inte fattrar vad man vill. Övertalar man honom går han in men ser fortfarande frågande ut som - "Vad ville du? Ville du ngt?"

Sv: Ute eller inne?

Schäfern föredrar att vara ute -förutom om det eventuellt kan vankas käk för då blir han alldeles DESPERAT att få komma in BUMS.
Nya rottisen vill inte gå ut om; det regnar, är kallt, är lerigt om tassarna, finns en gosig soffa att sova i etc etc:angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 585
Senast: fixi
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 203
Senast: Lillefrun
·
Gravid - 1år Jag behöver hjälp för håller på att bli galen. Min 3 månaders bebis sover så dåligt på nätterna. 1 natt på en 14 veckors period är...
2
Svar
23
· Visningar
1 929
Senast: G-uldlock
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 145

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka