Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Det blir en American Akita! Bara svårt att veta vilken kull man ska välja. Jag vill ha en valp ganska omgående, då jag kommer att vara...
Svar
8
· Visningar
985
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Upptäckte idag att min hund slickade sig på nedre delen av magen. Kollade vad det var och upptäckte massor med röda utslag som små...
Svar
6
· Visningar
16 026
Senast: Dorro
·
Övr. Hund så gör en av världens mest framgångsrika hundtränare som driver ett hundträningscenter.. Jag pratar om Susan Garrett, tävlar på...
Svar
13
· Visningar
2 463
Senast: Zarro
·
L
Övr. Hund Jag har en blandrashane på drygt 1 år som alltid har varit väldigt dålig på att äta. Medan vår goldenhane slänger i sig maten och är...
Svar
5
· Visningar
836
Senast: Zarro
·
Övr. Hund Hur många av er har hundar som drar efter vilt? Hur har ni löst det? Hur tränar man för att ha en hund med mycet jakt lös? Någon som...
Svar
10
· Visningar
6 238
Senast: Prillan
·
Övr. Hund Våra hundpapper har försvunnit. Kan jag beställa nya? Vart/hur gör jag det? Behöver hundarnas (blandraser) reg/id nr. :o
Svar
4
· Visningar
837
Senast: Lycanthrope
·
R
Övr. Hund Hej. Jag hoppas att någon här kan hjälpa mig. Min GD tik har fått eksem som ser ut ungefär som psoriasis. Jag har varit hos veterinär...
Svar
8
· Visningar
1 959
Senast: Gunillas
·
Övr. Hund Vi fick hem en Rottweilerhane för några veckor sedan. Han äter knappt nånting. Han får 3 dl Carrier, 3 om dagen men äter kanske 1½ dl...
2
Svar
20
· Visningar
1 617
Senast: et_flickan
·
Övr. Hund lyssnar ni tex på musik i bilen när ni har hundarna med er? och hur högt? jag tror det är väldigt olika hur pass mycket människor...
Svar
14
· Visningar
7 969
Senast: Nominous
·
Övr. Hund Av mina hundar är nog Scott den som är den största doldisen, så här kommer rykande dagsfärska bilder på honom "in action"... Se och...
2
Svar
26
· Visningar
1 999
Senast: tott
·
N
Övr. Hund Min lilla tjej älskar allt och alla. (bortsett från otäcka igelkottar eller harar och liknande som plötsligt dyker upp...då reser man...
Svar
2
· Visningar
639
Senast: NataliTM
·
Övr. Hund Hela kroppen skakar, det bara skriker NEJ inom mig och jag gråter, gråter, gråter. Jag vet inte hur jag ska fortsätta. Allt känns...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 349
Senast: Morpan
·
Övr. Hund För första gången har jag två hundar och jag har lite funderingar. Loka flyttade in igår och hon är (så gott som) jämngammal med Billie...
Svar
4
· Visningar
1 058
R
Övr. Hund Jag har en liten gårdshund, ett mycke glatt köp. Nuförtiden är jag då aldrig ensam och jag har en liten värmekudde under täcket och som...
Svar
1
· Visningar
679
Senast: superstar
·
L
Övr. Hund Kikade på en hemsida om utställningar alldeles just. Där stod det att den officiella utställningen jällde bruksraser. I övrigt kunde man...
Svar
4
· Visningar
636
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Jhapp, fullbokat och bortlottad blev pappas riesentik till mentalbeskrivningen. Men, det måste ju gå att göra den någon annanstans...
Svar
7
· Visningar
1 105
Senast: Turali
·
Övr. Hund Det suger regält i valptarmen just nu..... Har varit på rallylydnadskurs i helgen och de pratade om valp/unghund som var hemma och...
Svar
14
· Visningar
904
Senast: Acses
·
Övr. Hund Detta har blivit ett litet problem, just möta och gå förbi andra hundar i koppel. Han har inga problem att umgås med andra hundar, går...
2
Svar
24
· Visningar
2 672
Senast: Vimsan
·
Övr. Hund CHCH FINUCH Den vet jag LUCH NORDUCH och den NV-00 WW-00
2
Svar
20
· Visningar
2 390
Senast: Kamomilla
·
B
Övr. Hund Hörde på radion att dom kanske ska införskaffa någon typ av lag på vilka som ska få ha hundar.. Någon som hört något om det? Själv...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
9 139
Senast: MrsScabtree
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar