Vad betyder dessa titlar?

Sv: Vad betyder dessa titlar?

Jag ska dit med moppan, bara hålla tummarna att hon är i bra päls då!!! Har ju nära dit :angel::angel: pendeltåget stannar ju strax utanför mässan, så bekymmer med bilparkering slipper man också :idea::idea:

Och efter att ha tillbringat helgen på rallylydnadskurs och flera av deltagarna hade valp hemma så suger det inte lite :angel::angel: i valptarmen just nu :p:p

Och Gnist hjälper ju inte direkt till att bota valpsjukan med sina uuuunderbara valpbilder......

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
376
Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 647
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
656
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 904
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar