Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

X
Övr. Hund Är väldigt nyfiken på denna ras, och vill veta så mkt som möjligt. Det är inte aktuellt med hundköp för tillfället men vill ha lite kött...
Svar
1
· Visningar
704
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Sirius har haltat i 2 veckor idag, han fick en veckas vila först och när den inte gick över beställde jag tid på smådjursakuten i GBG...
Svar
10
· Visningar
2 935
Senast: YorkWann
·
R
Övr. Hund Är det någon som vet någon zoobutik som har någorlunda snygga klösmöbler? Jag är så trött på dem där vanliga, jag tycker för övrigt att...
Svar
3
· Visningar
905
Senast: radiate86
·
Övr. Hund Ja, vad är det värsta inom hundvärlden ni sett? Själv var det för ett antal år sedan som vi var på väg hem till ungern så var vi i...
Svar
17
· Visningar
1 704
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Nu har jag och vovven varit på uställning, stora gällivare utstälningen. Vi var 5 stycken norrbottenspetsar. Jag fick 2 st ettor, ett...
Svar
10
· Visningar
885
Senast: kicki71
·
P
Övr. Hund Hej ! Finns här någon som som kan rekommendera en bra Leonberger uppfödare i Skåne? Det allra viktigaste för mig är att...
Svar
3
· Visningar
1 841
Senast: Smulis
·
H
Övr. Hund jag funderar på att köpa en hund, men jag vet inte vad det kommer kosta (alltså inte inköp utan att ha hunden). det kommer vara en stor...
Svar
3
· Visningar
1 571
Senast: Smulis
·
H
Övr. Hund vad gör ni med era hanhundar när dom fått knna doften av en löptik! min lilla vovve blir galen han ligger, står vid dörren.. eller så...
Svar
8
· Visningar
2 046
Senast: Yrja
·
Övr. Hund För ett par dgr sen började våran hund (4 år) hosta och kvälja. Som om han hade ngt som retade i halsen. Och varje hostanfall slutade i...
Svar
5
· Visningar
33 030
·
Övr. Hund En björn? En SÄL?? Är det en mårdhund kanske? Eller en orm? vääääzzz
Svar
12
· Visningar
1 006
Senast: Tviggy1081
·
K
Övr. Hund I valpis besiktningsprotokoll står "Munhåla, tänder och svalg: UA". Han har ställts ut ett fåtal gånger och det har inte sagts flaska om...
Svar
4
· Visningar
6 305
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund jag skulle vilja veta lite om mastiffen (eng) Hur är den till sättet?? Vaktar den?? Hur är den med andra hundar?? Vad mycket motion tål...
Svar
2
· Visningar
888
Senast: mallotten
·
Övr. Hund är det nån som vet hur man går till väga om jag vill ta med mina två hundar till italien i 2-3 veckor?? hur är det med vacinationer...
Svar
5
· Visningar
1 000
Senast: Nominous
·
T
Övr. Hund Har en Cocker som jag tränat och även tävlat en del lydnad med men jag har ett stort problem, hon vill absolut inte ta apportbocken...
Svar
6
· Visningar
1 512
Senast: plymen
·
Övr. Hund Nagra nara vanner till mig, ett par, ska skaffa hund tillsammans och kollar ju nu runt efter lamplig ras. Men vi behover hjalp:D...
Svar
6
· Visningar
1 245
Övr. Hund Min 2 åriga blandis beter sej lite konstigt. Ett tag hade hon två sår på framtassen, stora som en femkrona och de var våta inuti. Inget...
Svar
2
· Visningar
673
Senast: vindvissla
·
Övr. Hund Det har nu debatterats ett längre tag om jaktlagens bestämmelser om för bud att ha hundar lösa. Det är tydligen en allmän uppfattning...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
10 381
Senast: Pangare
·
Övr. Hund För ett tag sen letade jag bland omplaceringshundar och hittade en som jag bara föll pladask för. Skrev en intressenmälan mest för att...
Svar
17
· Visningar
1 308
·
Övr. Hund Hejsan, min ena landseer är en ljuvligt vacker hund och hon får bra kritik på utst osv men IBLAND och BARA i koppel så går hon över i...
Svar
12
· Visningar
2 775
Senast: Casper
·
P
Övr. Hund Idag var min pappa och åkte inlines med hunden. Han släppte hunden lös och hon sprang med honom hela tiden (inom en radia på 2m). Då...
Svar
7
· Visningar
920
Senast: PansParis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka