Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Vi har en mycket lättlärd trevlig hund, som har börjat hitta på ett hyss vi inte får ur honom. Så fort vi lämnar huset (och åker iväg)...
Svar
10
· Visningar
1 404
Senast: Spider84
·
Övr. Hund vill se lite härliga bilder på busiga hundar :D gärna nya bilder sånna vi inte sett förut. :D här kommer några från mej: vem...
Svar
4
· Visningar
682
Senast: Minerva
·
S
Övr. Hund Vi ska åka på en liten bilsemester (från Stockholm till Göteborg) och funderar på att ta en liten avstickare till Danmark eller...
Svar
16
· Visningar
1 888
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Hund Klev ur badet,drog ur proppen,på med morgonrocken,öppnade dörre,gick till sovrummet för att hämta kläder,sen tillbaka till badrummet,och...
Svar
9
· Visningar
1 004
Senast: BeastieBabe
·
Övr. Hund Jag köpte en jaktlabbetik på 3 år för snart 2 månader sedan. Allt funkar klockrent. :love: MEN nu RASAR det päls av henne. Jag dammsuger...
Svar
19
· Visningar
1 059
Senast: elmelts
·
Övr. Hund Min älskade hund är tolv år, han är pigg och glad men har fått en tumör:cry: Den sitter så dumt precis vid analöppningen... Enligt...
Svar
8
· Visningar
2 478
Senast: Mithalagos
·
E
Övr. Hund Hej! Nu han min lilla (eller ganska stora:angel:) storpudelvalp blivit 3 månader och borjat hoppa upp mot mord för att försöka ta mat...
Svar
4
· Visningar
809
Senast: Enya
·
S
Övr. Hund Har en omplaceringshund som kissar inne så fort vi lämnar hemmet. detta beror väll troligtvis på separationsångest. men är det någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 922
Senast: sthlm86
·
Övr. Hund Vad har uppfödaren för krav på sin fodervärd, antingen på tik eller hane? Har funderat på det ett tag, och letat svar men inte hittat...
Svar
13
· Visningar
1 194
Senast: Bansan
·
Övr. Hund Vi har haft Mini-buke träff, jag, YorkWann och Glimfeather och även våra underbara hundar!! :love: Kimmie, Cirius & Unni i full kariär...
Svar
9
· Visningar
964
Senast: Excellent
·
Övr. Hund Kan någon förklara skillnaden på en Akita Inu och en American Akita??
Svar
4
· Visningar
1 174
Senast: Milosari
·
Övr. Hund mina hundar har scalibor för tredje året och jag har hittills varit supernöjd. inte en enda fästing, tills nu då. jag plockade precis av...
Svar
9
· Visningar
1 598
Senast: Minja
·
P
Övr. Hund Nu behöver jag massor med tips och råd från er alla! Vi håller på att träna upp hundens muskler till det normala igen efter...
Svar
5
· Visningar
748
Senast: plymen
·
Övr. Hund Efter att ha beställt en skrinda, och idag en ordentlig dragsele, så trodde jag att succen skulle vara ett faktum. Jag tänkte ju mig...
Svar
7
· Visningar
787
Senast: Kira
·
C
Övr. Hund En eftermiddag för ungefär en månad sedan vad jag och 2 till ute och red i skogen och så kommer vi och travar så precis när vi ska sakta...
Svar
13
· Visningar
1 052
Senast: hipphoppare
·
Övr. Hund Är det någon som har erfarenhet av den? Positivt, negativt? Är intresserad av att köpa en då den är krocktestad och den enda på...
Svar
0
· Visningar
1 025
Senast: _husmusen_
·
Övr. Hund Jag har just nu 2 st löpande tikar hemma, och en hane. Hanen är totalt ointresserad av tikarna. Vad kan det bero på?
Svar
8
· Visningar
1 595
Senast: fjolltroll
·
Övr. Hund Hur gör man när hunden utför kommandot man sagt (sitt, ligg etc) men hunden gör det i slow motion? Han GÖR ju det så jag vet inte hur...
Svar
3
· Visningar
796
E
Övr. Hund Har funderat ett tag på hur min hund ser ut i kroppen egentligen. Letar valputställningar, men har inte hittat någon här i närheten...
Svar
10
· Visningar
1 111
Senast: Spói
·
H
Övr. Hund Är det någon som har några tips eller knep på hur man kan få hund och katt sams? så fort dom får syn på varandra så flyger katten på...
Svar
4
· Visningar
1 265
Senast: Aliide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka