Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Då sitter man här i valet & kvalet; antingen en dv-schnauzer eller en amerikansk cocker. Båda är jättetrevliga och jag måste bestämma...
Svar
4
· Visningar
1 597
Senast: soma
·
Övr. Hund Nu har damen åkt på halsinfektion igen. Hon gjorde det ifjol också och det är så himla billigt med veterinärer och antibiotika...
Svar
1
· Visningar
660
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Såg det i dag hos veterinären och frågade lite om det. Min äldsta tik har ont i sina höfter och jag frågade lite löst om jag hade kunnat...
Svar
9
· Visningar
2 746
Senast: smirk
·
C
Övr. Hund .. en Vorsteh? :love: Vi har 2 st, en som är 12 år och den andra 3 månader. Hon som är 3 månader är en riktig :devil: Haha, bara bits...
Svar
8
· Visningar
759
Senast: careblomman
·
P
Övr. Hund Min älskade hund. Mamma köpte han när jag var ett år , och sedan dess har vi vart oskiljaktiga. Men vid 15års ålder var det dags för...
Svar
1
· Visningar
600
Senast: Englaa
·
K
Övr. Hund Jag ska på utställning på söndag, en inofficiell. Idag är det tisdag, och det syns fortfarande inte till något brevledes PM/nummerlapp...
Svar
6
· Visningar
781
Senast: Kimz0r
·
E
Övr. Hund Hoppas nu att det inte finns tusen andra såna här trådar, då får jag väl skäll:angel: Jag funderar på att skaffa hund, inte just nu...
Svar
4
· Visningar
836
Senast: Eccentric
·
Övr. Hund Pinsamt men jag har faktiskt glömt bort hur det var min hund skulle vaccineras :crazy: Jag fick honom för ett år sedan och då...
Svar
10
· Visningar
4 191
Senast: villi
·
Z
Övr. Hund Kan någon ge mig lite råd för allergitåliga hundraser, mer eller mindre. Även hemsidor, det vore snällt. Min pojkvän är lite allergisk...
Svar
11
· Visningar
2 160
Senast: plomman
·
S
Övr. Hund Håller på att fylla i registreringspapperna till SKK för mina valpar och då ska man fylla i något som kallas svansbetekning. Vad fasen...
Svar
3
· Visningar
5 411
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund Hej hallå :) Nu är det såhär att jag och min mamma har funderat ganska länge på att skaffa en hund till. Vi har redan en Golden Retriver...
Svar
2
· Visningar
832
Senast: LelleLilla
·
Övr. Hund eftersom det finns en för schäfrar måste ju vi med mallar också ha en egen tråd:devil::angel::D För visst kan jag välan ändå inte vara...
Svar
2
· Visningar
672
Senast: Pippi´n
·
M
Övr. Hund Är de någon so har "ritningar" på hund hinder skriv hur du gjorde dom snälla:idea: :banana:mollymus2:banana:
Svar
2
· Visningar
2 305
Senast: mollymus2
·
M
Övr. Hund Min hund håller på o biter sig själv, alltså riktigt gnager, på överdelen av frambenen:crazy: Hon höll på förut också men det gick över...
Svar
8
· Visningar
20 934
Senast: Jeeves
·
Övr. Hund Då min nuvarande hund, Billie, upptäckts ha hd D på båda höfterna samt kraftiga pålagringar runt om så har hennes uppfödare erbjudit mig...
2
Svar
38
· Visningar
2 871
M
Övr. Hund Hej! Jag har en tik som fick valpar på midsommarafton , allt gick bra :) Men nu är hon så orolig, hon springer i från valparna hela...
Svar
5
· Visningar
4 409
Senast: maja3
·
S
Övr. Hund Tänkte kolla med er hur länge era valpar vaknade på natten (om de gjorde det). Min valp (15 v dv schnauzer) har i princip varit rumsren...
Svar
4
· Visningar
1 252
Övr. Hund Jag har en fundering kring Jack Russel.... Finns det 2 olika sorter? Har i dagarna sett lite valpar och de ser väldigt olika ut...
Svar
4
· Visningar
1 162
Senast: 3mmaaa
·
I
Övr. Hund Dvärgpinscher och vanlig pinscher, vad skiljer dem åt? Förutom storleken då. Har ganska dålig erfarenhet utav dessa hundar. De hundar...
Svar
3
· Visningar
1 087
Senast: Isis
·
Övr. Hund Hoppas det inte redan finns en sån här tråd. Vilka ska dit??? Utställningen alltså? Jag ska dit på lördagen och ställa lilla Nikita...
Svar
6
· Visningar
672

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?