Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Skulle vilja ha lite info om Dalmatinern. :) Hur blir de om man inte aktiverar dem varje dag utan ibland endast går ut på...
Svar
8
· Visningar
1 087
Senast: Aatos
·
Övr. Hund Eftersom jag själv har två rottisar och tycker rasen är underbar så skulle jag gärna vilja se nya fina bilder på era, om ni har några.
2
Svar
20
· Visningar
1 696
Senast: nässla
·
Q
Övr. Hund Någon som lyckats ta en fin sommarbild på vovven iår ? Visa gärna :)
2 3
Svar
54
· Visningar
3 391
Senast: PansParis
·
F
Övr. Hund Tips på hundraser som passar mig? :confused: Den ska vara: Bra förstahund Arbetsvillig (bla. lydnad agility mm.) Ska helst inte...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 956
Senast: Druvan
·
Övr. Hund Jag har planer på att i framtiden skaffa en ny hund, men är väldigt osäker på vilken ras jag ska ha. Jag har tidigare haft olika...
Svar
6
· Visningar
822
Senast: Centaur
·
Övr. Hund Var hittade ni eran blandras? Varför valde ni just den? Själv har jag alltid haft blandras hundar och ska nu införskaffa en hund...
Svar
10
· Visningar
1 192
I
Övr. Hund Igår hämtade jag min lilla dvärgpinscher-valp och jag tycker att hon skakr mycket (inte bara ute). Varför gör hon det?
Svar
4
· Visningar
3 730
Senast: cool_water
·
Övr. Hund Vad säjer/tycker ni om att para en tik (4 år) med en unghane, (13 mån)?
Svar
14
· Visningar
2 086
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Har en liten fundering...tycker att min gammelhund borde sluta blöda nu:crazy: Märkte att löpet var på gång, dvs lite färgade...
Svar
1
· Visningar
768
Senast: plymen
·
R
Övr. Hund Hejsan. Jag är ny på detta forum men jag är också ganska desperat. Jag antar att många av er såg aftonbladets artikel i sommras om...
Svar
12
· Visningar
2 986
Senast: L1ll4n
·
Övr. Hund vill passa på att visa min nya valpis:love:.. eller nya och nya jag fick hem honom när han var 8 veckor och nu är han 13...
Svar
14
· Visningar
1 031
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Jag sitter som ofta och drömmer om nästa hund även fast den inte är riktigt aktuell i dagsläget. Vilken ras tror ni skulle kunna passa...
Svar
15
· Visningar
964
F
Övr. Hund Jag har bestämt att till våren skaffa mig en Dalmatiner :love: och nu skulle jag skulle vilja ha lite mer info, och gärna bilder från...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
12 014
Senast: elmelts
·
Övr. Hund Blir era tikar slöa vid löp tiden? Kissar era hundar GÖR ofta ca 7 gånger i rad, kissar går 1m kissar går 1 m kissar. Jag...
Svar
5
· Visningar
1 007
Senast: waldorff
·
Övr. Hund Hejsan! Är det någon här som har en dalmatiner eller känner någon som har en, har tänkt att skaffa en i mars -08 när min utbildning är...
Svar
5
· Visningar
1 061
Senast: Sol
·
E
Övr. Hund Hur gammal måste hunden vara om man ska träna/tävla i Junior handling? Hittar inte information om det någonstans?:confused:
Svar
2
· Visningar
606
Senast: Englaa
·
E
Övr. Hund Är det dumt att döpa om en hund som är 4 månader gammal? Hon lyssnar väl skapligt på namnet, men det är rätt så jobbigt att säga...
2
Svar
20
· Visningar
3 523
Senast: Turali
·
T
Övr. Hund en av mina hundar har börjat med nåt lustigt beteende som ja inte riktigt ver varför han gör så.. te x om ja sitter på golvet då backar...
Svar
13
· Visningar
1 456
Senast: Toudi
·
H
Övr. Hund Jag har tävlat massa lydnad och liknande i flera år med min nuvarande hund. Och har nu köpt en till och funderar på om jag ska testa att...
Svar
3
· Visningar
627
Senast: hasselby
·
J
Övr. Hund Hej. Nästa vecka får jag hem min JR-valp, då 10 veckor gammal, hur mkt foder skall jag ge honom? 2 dl av Royal Canin mini junior, är det...
Svar
1
· Visningar
593
Senast: Raderad medlem 19815
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka