Ny bildtråd på era Rottweiler!

Sv: Ny bildtråd på era Rottweiler!

Om jag inte är helt ute och cyklar så börjar man inte utbilda dem till tjänstehundar förrän ganska sent i livet, så ett år låter absolut inte för sent. Egentligen är det sambons avdelning men han sover redan... Men utbildningen sker ju genom brukshundklubben så de borde ju ha mer information.
Annars kan jag förhöra sambon i morgon :D Min avdelning blir nämligen "att fjolla runt i vänstervarv" så jag har inte riktigt koll på det där med tjänstebiten...

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
733
Senast: MML
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 798
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar