Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hejsan alla glada! :) Joo, idag när jag var ute och sprang började jag smått tänka på vilken hundras som passar mej. Jag har inte...
Svar
5
· Visningar
847
Senast: Englaa
·
Övr. Hund Eftersom att det finns så många trådar om utställning (jag har nog ganska mkt med det att göra :angel:) så tänkte jag att vi kan samla...
Svar
7
· Visningar
942
Senast: Turali
·
F
Övr. Hund Beskriv er hund med ett ord. Inte 2, och heller inga fler. Jag kommer brutalt attackera den som skriver mer än ett, eller om någon...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 295
Senast: Skyman
·
Övr. Hund Hur mycket godis använder ni av när ni tränar? Anpassar ni mängen mat efter hur mycket godis ni använder? Jag har tänkt på detta i...
Svar
16
· Visningar
1 238
Senast: Skyman
·
N
Övr. Hund Ska skaffa annat halsband till våran Siberian Husky. Kör nu med helstryp, men han skiter i det o stryper sig själv. O enda resultatet...
Svar
2
· Visningar
1 121
I
Övr. Hund För ett par dagar sen skulle jag och min familj åka och hämta två små kattungar hos en "uppfödare". När vi ringer på dörren och hon...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
7 597
Senast: eliis
·
D
Övr. Hund Hej! Jag har sett att ni har lite olika trådar med bildlekar, jag tänkte vara med, men jag vet inte hur man får in en bild.. kan någon...
Svar
2
· Visningar
595
Övr. Hund Hur länge ska man pröva ett nytt foder innan man ser eventuellt resultat? Min hund har ju problem med sin hud och nu har jag bytt foder...
Svar
3
· Visningar
1 520
Senast: Harvester
·
Övr. Hund Vad kan hyperpigmentering tyda på mer än hypothyroidism, Cushing och Addison? Min vovve har fått riktigt svarta fläckar under magen...
Svar
8
· Visningar
5 439
Senast: krambanan
·
G
Övr. Hund Hej! Har problem med att min hund går framåt i fjärrdirigeringen, någon som har ett bra tips på hur man får henne o stå på samma...
Svar
14
· Visningar
2 579
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Vad krävs för att få ställa ut hund??
2
Svar
20
· Visningar
2 381
Senast: superstar
·
Övr. Hund Min syster ska köpa hund och letar transportbur nu. Det är bara en valp än, men fullvuxen så kommer den vara runt 40-50 cm i mkh (Shiba)...
2
Svar
21
· Visningar
2 415
Senast: superstar
·
L
Övr. Hund En kollegas hund (som jag nu har äran att passa i 10dagar...) skulle jag vilja säga att han hatar andra hundar. Ser han en annan hund...
Svar
9
· Visningar
1 016
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Idag har vi besök och besökarna har med sig deras lilla valp på typ 16-18 veckor, en liten svensk dansk. Det gick jätte bra när dom...
Svar
3
· Visningar
752
Senast: _moa_
·
K
Övr. Hund Hej! Jag tycker att knälederna på min 6 mån valps framben har förändrats. Tycker de är både stora och knöliga och det har kommit ganska...
Svar
1
· Visningar
1 053
Senast: mallotten
·
H
Övr. Hund Går i hundköpar tankar! Men vet inte riktigt vad jag vill ha för ras! Har en bordercollie som jag har tävlat och tränat med. Men hon...
2
Svar
22
· Visningar
1 897
Senast: Zarro
·
E
Övr. Hund Det finns bara en plats hundar får bada på, lagligt, där jag bor. I tidningen igår stod det om två pojkar som badat i den sjön och fått...
Svar
1
· Visningar
6 439
Övr. Hund Mina hundar är lite över 60 cm i mankhöjd.. Jag har funderat på att köpa en bur till vildpojken :p Men jag vet inte vad jag ska ha...
Svar
3
· Visningar
3 467
Senast: Linduzz
·
Övr. Hund Här är en helt egen tråd för Lundaträffen. Vad gäller? Mitt förslag är 5:e maj på St Hans Backar. Vilka kan? Kakis
2
Svar
38
· Visningar
2 012
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund :eek: Det var rätt intressant och tur att Scott var med och kunde styra upp det hela :D Hon börjar fatta detta...
Svar
5
· Visningar
965

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka