Transportbur

Sv: Re: Transportbur

Puttar upp en några år gammal tråd.

Vad finns det för alternativ idag att ha hunden i bilen om man inte har kombi? Har ingen kombi i dagsläget, kommer ev byta bil men vill kolla alla möjligheter först. Detta med sele låter ju som ett alternativ, men instinktivt känner jag att jag skulle vilja ha hunden i en bur. Har hört att det ska finnas burar med fäste för säkerhetsbälte, eller har jag drömt det? :angel:

Ser framför mig typ en sån här bur http://www.blocket.se/vi/12345001.htm?ca=10_s

Dela med er av era kloka idéer och erfarenheter. Kanske ska tillägga att den blivande hunden kommer vara en DSG, alltså ingen jättehund.

Ullis

Liknande trådar

Övr. Hund Valpen har visst blivit stor (hur gick det till?) och har vuxit ur sin bur. Jag behöver en bur som är minst 50 cm hög och 60 cm lång...
2
Svar
36
· Visningar
961
Senast: ufot
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 847
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 583
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 229
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈