Hundbur bil

Svårt att se att de skulle vara så långa att 67cm inte räcker 😅 Med tanke på att de max får vara 45höga och de inte är särskilt rektangulära i formen så är det nog lugnt.
Nä de kanske är kortare än de hundar jag mätt. Mätte nosspets till sittben * 1.10 på hundar med ungefär samma mankhöjd och behövde då M.
 
Svårt att se att de skulle vara så långa att 67cm inte räcker 😅 Med tanke på att de max får vara 45höga och de inte är särskilt rektangulära i formen så är det nog lugnt.
Nu räknar du mankhöjd.
Hon har ju huvud och hals också.

Hon är med huvudet högt 50 cm hög. Från nos till bakdel 55 cm lång.
Mankhöjd är 38 cm.
 
Nej det har jag inte. Det är mer jag som inte riktigt gillar Artfex.
Beror mycket på vad tumstocken säger imorgon.
Med burarna är problemet att fästa de. Jag tror inte att jag kan göra det själv. Jag behöver kunna ta ut buren vid behov också.
Jag tror det blir denna i alla fall…

https://www.tinybuddy.se/products/p...MI29ap6_KdiQMVBhCiAx3-ax92EAQYAiABEgIAHvD_BwE
Min bur tar typ 5 min att fästa och lika lång tid att ta ur. Den du länkar ser inte så säker ut?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag tänkte köpa en ordentlig hundbur till bilen. Just nu har jag en lånad gallerbur men jag vill ha en sån där rejäl variant som är...
2
Svar
24
· Visningar
2 879
Senast: _Taggis_
·
Hundhälsa Jag undrar hur ni har era hundar i bilen, det finns en uppsjö av burar, bälten osv. Inom kort flyttar vår store vilde hit, en blandras...
Svar
15
· Visningar
1 009
Senast: Bexzor
·
Ekonomi & Juridik Ja, vad är egentligen "bäst" om man nu kan säga så? Kan direkt tillägga att jag läser juridik (nej, inte jurist, för det läser man på...
2
Svar
26
· Visningar
4 522
Senast: Kirie
·
Övr. Hund Sådana där hundburar i stål, t ex som Dogman har, och som är tänkta (antar jag?) att ha på utställningar och sådär (alltså ingen bilbur)...
2
Svar
30
· Visningar
4 054

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp