Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Om man spanar runt lite på t.ex. blocket kan man hitta DRÖSVIS med denna mening. Mycket rottweiller, shäfrar, papillon och...
Svar
8
· Visningar
2 024
Senast: Kimz0r
·
B
Övr. Hund Som rubriken säger; Vad kan man mer lära hunden?. Har en 4,5 mån gammal hund som kan: Sitt, fot, ligg, stanna, vacker tass, gå lös i...
2
Svar
26
· Visningar
2 502
Senast: Brummselisa
·
Övr. Hund Jaha då var man på den första nationella utställningen i helgen. Gick ju inte direkt som planerat när lillvoffsan fick en 2:a. Hängde...
Svar
3
· Visningar
751
Senast: simba_112
·
A
Övr. Hund Såg den här filmen från nordiska mästerskapen för polishundar, är den inte en ganska svag prestation denna norska hund gör, med tanke på...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 118
Senast: Jolanta
·
S
Övr. Hund En granne är ofta påverkad av alkohol och går med sin hund lös. Hunden anfaller skorna och därmed alltså fötterna på folk som antingen...
Svar
13
· Visningar
924
Senast: doglover
·
Övr. Hund Jag har en tik på 13 år som helt plötsligt har börjat kissa inne. Det verkar som om hon inte kan hålla sig riktigt. Ibland kan hon var...
Svar
4
· Visningar
1 142
Senast: mimmipigg
·
Övr. Hund Något som stämmer tycker ni? :D 1. Om jag tycker om den, så är den min. 2. Om den finns i min mun, så är den min. 3. Om jag kan...
Svar
5
· Visningar
842
Senast: Halali
·
D
Övr. Hund Nu har jag suttit och fixat ihop en liten sommarfilm med hundarna. Kommentera! :) http://www.youtube.com/watch?v=xvF3QF4SwsI
Svar
8
· Visningar
1 123
Senast: Dandone
·
Övr. Hund Hur gammal ska man låta hunden bli?? Jag har själv bestämt mig för att den dagen då min hund inte längre orkar följa med på ridturer så...
2
Svar
24
· Visningar
2 042
Senast: Turali
·
E
Övr. Hund hur visar man att man kan ta ett ansvar om en hund? :bump::bump::bump::banana:
Svar
14
· Visningar
1 044
Senast: Kimz0r
·
B
Övr. Hund Som jag skrev i en tidigare tråd så har jag börjat på en prova på kurs i rally lydnad. Jobbade senast vårt pass var så tränaren var...
Svar
15
· Visningar
1 123
Senast: Borboleta
·
Övr. Hund Har nya grannar vars chihuahua kutar runt fritt ibland.. Han har kommit in i vår trädgård ett antal gånger, det är väl inte så farligt...
Svar
3
· Visningar
777
Senast: Priscilla
·
I
Övr. Hund I fredags så hämtade jag min lilla dvärgpinscher-valp. Och hon har sin bädd i köket där det alltid är någon i stort sett. Men när hon är...
Svar
4
· Visningar
851
Senast: hasselby
·
Övr. Hund Nu ska jag för första gången på en nationell hundutställning för alla raser. Tidigare har jag bara varit på inoffare och rasspecialer...
Svar
3
· Visningar
714
Senast: Ciindy
·
E
Övr. Hund Hur gör ni med era hundar på vardagar när ni jobbar eller går i skolan? Har ni någon som hjälper er, kan ni komma ifrån jobbet eller är...
Svar
14
· Visningar
1 542
Senast: Lottch
·
Y
Övr. Hund Dum fråga kanske men som rubriken säger: Kissar de mer på kvällen? Har en 10v valp och jag tycker att det verkar lite så.. Eller är det...
Svar
1
· Visningar
723
Senast: diartistakasha
·
Övr. Hund Vad tycker ni? http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=353500 Gbg stad vill införa ett koppeltvång där alla hundar måste vara...
Svar
1
· Visningar
653
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Ja, som rubriken lyder, vad är det för blandning? :) http://www.pixbox.se/pic_show_id11412165.html...
2
Svar
27
· Visningar
1 818
Senast: flurrizen
·
Övr. Hund :eek: :eek: Har anmält 4 jämtar till utställning i Stöndar, dagen efter Vännäs-utställningen med 3 av terrierna, så det blir en...
2
Svar
28
· Visningar
1 905
Senast: Gnist
·
Y
Övr. Hund Vet att det inte är bra att låta valpar gå i trappor.. Har nyss fått hem min tikvalp på 10v. När vi varit ute på gården och hon är...
Svar
4
· Visningar
900
Senast: replica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka