Älghundutställning i antågande

Sv: Älghundutställning i antågande

Men att du inte kom fram och sa hej :eek:

Det hade ju varit kul ;)

Övriga:

Jag är jättenöjd med helgens resultat och alla hundar skötte sig exemplariskt både i och utanför ringen :love:

Men att du inte kom fram och sa hej :eek:

Det hade ju varit kul ;)

Övriga:

Jag är jättenöjd med helgens resultat och alla hundar skötte sig exemplariskt både i och utanför ringen :love:

jag hade faktiskt tänkt komma fram och säga hejj... Men jag hade alla tre hundar med mej, dom var helt odrägliga att gå med :crazy:
Så när jag väl satt mej ner och alla hundar lagt sej till rätta så valde jag att röra mej så lite som möjligt :angel:;)

Jag insåg iaf att nu är det dags för mej att sluta lata mej med koppelfria promenader, bara att sätta igång att gå med dom alla 3, annars kommer jag att bli tokig!

Och jo, dina hundar var jätteduktiga!
Jag såg när dom satt i buren och blev utskällda av någon hund som var brevid (tror att det var några hundar som satt i burarna intill de stora tältet som skällde ut dina??), dom bara tittade på hundarna som skällde ut dom å sen tittade på dej och såg ut att tänka
"Guuud vilka jobbiga hundar, vart sitter problemet?!" *suck* :D

Det är helt otroligt att han återhämtat sig som han gjort och helt osannolikt fantastiskt att han fick sådan uppmärksamhet och strålande beröm för hur han rör sig och vilket steg han har, när man betänker att han var nästan förlamad i bakkärran för 6½ månader sedan :eek:

Helt otroligt och jag har knappt hämtat mig efter det ännu ännu :cool:

Helt otroligt och jag har knappt hämtat mig efter det ännu ännu :cool:

Det förstår jag verkligen:)

Nåt annat som jag måste fråga om du vet, varför det INTE är nån valpklass på Sundsvallsutställningen i oktober, blev sååå besviken eftersom då hade minsta valpen äntligen fått gå.Nu är det många år sen jag ställde valpar men har inte varit med om att denna klass tagits bort-vi har ju inte så många utställningar härikring precis:(

Nuförtiden är det i princip ingen officiell inomhusutställning och de flesta utomhusutställningarna, som har kvar valpklass. Vissa har det än, men de är i minoritet.

Det brukar ju dock finnas ett antal inoffare där kring sundsvall under hösten så du får luska runt lite ;)

Jag tänkte mig i alla fall dit i oktober, med både jämtar och terriers :eek: :D

ok tack för ditt svar, har hittat några inoffare som vi ska åka på men det är alltså så att de internationella i princip tagit bort 6-9 månadersklassen men de nationella har dem kvar??

Jag skulle vilja säga att alla officiella utställningar som hålls inomhus inte har valpklass, oavsett om det är en int. eller nat. utställning..

Ytterst få utomhusutställningar som har kvar valpklasserna dessutom. I alla fall vad jag har sett :cool:

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Min mellanpudel är 7 år och har ätit kortison sedan han var drygt 1 år pga IBD. Han har stått på lägsta dos och det har fungerat...
Svar
9
· Visningar
858
Senast: Lillkin
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 265
Senast: malumbub
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 588
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 317
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar