Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Några förslag om vad man kan fylla Kongen med???
Svar
11
· Visningar
1 531
Senast: peace
·
L
Övr. Hund Har de alltid problem i båda höftlederna eller kan det sitta i bara ena sidan?
Svar
7
· Visningar
1 113
A
Övr. Hund Jag vet, jag kan också bli trött på alla trådar om hundnamn, men nu är det verkligen kaos i skallen. Får hem en valp av hankön snart...
Svar
8
· Visningar
1 485
Senast: Morpan
·
N
Övr. Hund Jag kommer att vara tvungen att ta med min valp och lämna henne i bilen ca 30 minuter idag. Det är mulet och blåser, och jag har låsbara...
Svar
19
· Visningar
2 071
Senast: nässla
·
Övr. Hund Jo det är så att jag har tänkt att köpa en Jack Russell hane. Han är jätte fin och allt. Så sa uppfödaren att hanen är inmönstrad men...
Svar
13
· Visningar
1 169
Senast: ino_124
·
F
Övr. Hund Hur lång tid brukar det ta för den att dimpa ner i brevlådan från beställningen?
Svar
1
· Visningar
688
Senast: Kilauea
·
B
Övr. Hund Hur får jag min "nyköpta" hund (border collie/groendal) att sluta tugga och äta på stenar? Har aldrig haft hund som gjort det...
Svar
1
· Visningar
2 993
Övr. Hund Vad tyckte ni? Tyckte det var helt meningslöst egentligen. Tyckte dock att SKKmänniskan(även om hon inte verkade så påläst) och...
Svar
1
· Visningar
694
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Våran Leonberger ska ju fått ett nytt hem en period, om någon vecka. Schabradoren stannar med mig, följer med till chaparral i...
Svar
3
· Visningar
718
F
Övr. Hund Här är en lite rolig tråd där man ska lägga in bilder där man är tillsammans med sin hund. Jag vill gärna se härliga bilder som visar...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 704
Senast: nyponros
·
J
Övr. Hund Vi var med hundarna i Lomma och badade då en "kärring" talade om för mig att jag var tvungen att koppla mina hundar (de besvärrade...
Svar
5
· Visningar
2 197
Senast: J3O
·
Övr. Hund Visa bilder på din hund tillsammans med matte/husse! Tog lite bilder idag och kom på att jag skulle slänga in dem i en sån här tråd...
Svar
2
· Visningar
670
Senast: nyponros
·
E
Övr. Hund en hund som har bleve illa behandlad sen han föddes..den är så rädd att han vill kryppa ur sin egen kropp vad gör man? han vakta den han...
Svar
8
· Visningar
918
Övr. Hund http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=22620&a=843172&lid=puff_843171&lpos=lasmer Kommentarer? Om det kan påverka länder som har...
2
Svar
31
· Visningar
2 433
Senast: CA
·
Övr. Hund Var det någon som förstod vad dekalen man fick av SKK står för? Säker i bilen? Vaddå? Att man har lastgaller som gällde för "säkrad...
Svar
6
· Visningar
801
Senast: Grana
·
L
Övr. Hund Är det någon här på Buke som har Löwchen, eller har erfarenhet av rasen? Näe, jag ska INTE köpa en hund till, men titta kan man ju...
Svar
1
· Visningar
1 063
Senast: Kamomilla
·
H
Övr. Hund Hur gör ni med era hundar lämnar ni dom ensamna hemma på dagarna? Om hur länge?
2
Svar
23
· Visningar
3 336
Senast: blomman_
·
Övr. Hund Jag å Pim ska nu på vår första utställning, Anmälde honom nyss. Problemet är ju att ja inte har en blekaste aning om hur det går...
Svar
12
· Visningar
1 639
Senast: verrdogan
·
Övr. Hund Får jag bli din hund? Lilla Råda, 5 veckor.
Svar
17
· Visningar
1 052
D
Övr. Hund Har bott här i fyra år men hittar inget vettigt ställe att bada på. Bor i Tumba, har inte bil... Är det någon som bor här som har koll...
Svar
14
· Visningar
4 339
Senast: DeliriumTrigger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Selenbrist
  • Atletix