Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund okej. har en schäfer/tervueren/jämthund tik på snart 2 år som är extremt revirvaktande. grejen är att vi har 3 katter i samma lägenhet...
Svar
19
· Visningar
1 321
Senast: tazza
·
C
Övr. Hund Var och badade igår en kilometer från där vi bor, tyvärr är det ett par sommarstugor där och sommarstugeägarna kom fram till oss och sa...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 031
Senast: J3O
·
Övr. Hund Jag undrar lite över detta med hur mycket valpen ska "motioneras". Jag vet att valpen ska leka egna lekar och lulla fram i egen takt...
Svar
1
· Visningar
1 092
Senast: Aragorn
·
Övr. Hund För ungefär en och en halv vecka sedan fick min hund blodiga diarréer och lite kräkningar. Jag funderade över enterit men djursjukhuset...
Svar
12
· Visningar
4 523
Senast: Aliide
·
J
Övr. Hund :bump: Hjälp mig att hitta det perfekta namnet till min hund. Från början var det tänkt att vi skulle ha en tik. Hon skulle få namnet...
Svar
18
· Visningar
2 739
Senast: Turali
·
S
Övr. Hund ja här ser ni mi vovve när vi är ute på en promenad.. och kossorna hehe så är det när man är nära granne med dom... bilderna är så där...
Svar
8
· Visningar
834
Senast: Rotterö
·
S
Övr. Hund Finns det några här som kan tänka sig att ge mig lite olika tips om hur jag kan lära min hund att sändas till rutan som är nytt moment i...
Svar
5
· Visningar
694
Senast: hasselby
·
Övr. Hund :cry:Upptäkte för ungefär en vecka sedan en mjuk knöl bredvid Ronas ena tutte. Tänkte att vi skulle till veterinären nästa vecka när...
Svar
15
· Visningar
1 086
Senast: R8n
·
  • Låst
Övr. Hund Finns det några Dalmatiner-ägare här? Jag har ingen erfarenhet av rasen, så vill gärna höra för och nackdelar! De egenskaperna jag...
Svar
3
· Visningar
771
Senast: Jadzia
·
F
Övr. Hund Hur ligger det till nu egentligen? Jag får olika uppfattning hela tiden, kommer kuperade att få ställas ut? Som jag uppfattat det så...
Svar
6
· Visningar
785
Senast: falukorw
·
Övr. Hund det finns säkert en miljon sånahär trådar, men jag ärinte så bra att leta :crazy: Har en hund som är fyra månader, fick honom för tre...
Svar
2
· Visningar
650
Senast: Priscilla
·
K
Övr. Hund Någon som hört något om en förväntad veterinärstrejk till helgen? Tydligen stänger de ett par djursjukhus som tex Helsingborg. Hörde...
Svar
7
· Visningar
710
Senast: kickikompis
·
S
Övr. Hund Har en blandras mellan drever/tax och nu finns tankar på parning för att se om skendräktigheten går bort. Vi vet att det kanske är...
Svar
15
· Visningar
1 309
Senast: diartistakasha
·
Övr. Hund Snälla söta alla! Lämna inte era hundar ensamma i bilen i värmen. Jag ser så många bakluckor med en kokt hund under så att jag blir...
2
Svar
34
· Visningar
2 467
Senast: Willebillebus
·
L
Övr. Hund När jag fick hem Lewa så hade hon inget intresse för leksaker/föremål överhuvudtaget. Vi har kommit så långt att hon gärna sitter med...
Svar
5
· Visningar
795
Senast: Krasux
·
E
Övr. Hund Vad äter era hundar för sorts foder? Mängd och antal gånger om dagen? Storlek/ålder på hunden?
2
Svar
36
· Visningar
5 156
Senast: Kimz0r
·
D
Övr. Hund Vilken är den sötaste hundrasen som finns tycker ni. lägg gärna in en bild på er favorit. gärna småraser:banana:
2
Svar
33
· Visningar
22 008
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund Min hund fick detta medel i går runt 10-tiden på förmiddagen. Enligt vet vet kunde han bli trött i uppmot 24h och blir han alltför seg...
Svar
4
· Visningar
1 459
Senast: replica
·
Övr. Hund Jag undrar om det är lönsamt att avla hundar? Vad kostar det egentligen om man har en tik som amn vill ta valpar med? Det kanske beror...
2
Svar
21
· Visningar
2 353
Senast: elmelts
·
Övr. Hund ...att ta med en 12 veckors valp till SM i Falun, max 7 timmar? Bil dit, tåg hem. Mycket trygg och tuff liten tjej. Om hon följer med...
Svar
6
· Visningar
723
Senast: Gabbi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka