Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej!! Jag vill ha hjälp at hitta fina namn som börjar på C med det ska låta som K. Tex Ciara, Cassedy,Claudia. Behöver speciellt mkt...
Svar
17
· Visningar
1 336
Senast: Fhanny
·
Övr. Hund Japp, släng in den nyaste bilden du har på din hund! Här är mina, tagna för typ en kvart sedan:D Min cocker och syrrans cavalier...
2
Svar
30
· Visningar
2 160
Senast: Z3:an
·
B
Övr. Hund vår hund är nu 8 år gammal , hon har fått 2 kullar med valpar förut i livet, så undrar lite om det är försent att ta en kull till...
Svar
8
· Visningar
1 904
Senast: PowerPinglan
·
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Salinero
·
D
Övr. Hund Lägg in en bild på din valp så skriver du vad det är för ras och hur valpen är i temperamentet.
Svar
5
· Visningar
863
Senast: Excellent
·
Övr. Hund Ja - med denna tråden vill jag tacka min lille killeman :love: som betyder hur mycket som helst för mig! Han höll mig uppe under en...
Svar
11
· Visningar
982
Senast: Z3:an
·
C
Övr. Hund Jag har en Rhodesian Ridgeback hane (kastrerad) som är lite drygt ett år gammal. Saken är den att Billy är väldigt värme känslig. Han...
Svar
6
· Visningar
2 796
Senast: kickikompis
·
M
Övr. Hund Jo, jag undrar när man kan börja bada med sin hund, hur varmt det ska vara i vattnet så att hunden inte blir sjuk. Min lilla Valp har...
Svar
15
· Visningar
6 694
Senast: MulleMonster
·
W
Övr. Hund Min hund (chihuahua 6 år) går lös ute med mig överallt, och är jätteduktig på det. Men när jag ropar på honom "kom hit" så kommer han...
Svar
3
· Visningar
720
W
Övr. Hund Hur funkar det om man tex sätter upp en lina mellan två träd och sedan en som kan löpa på denne ned till hundens halsband/sele? Någon...
2
Svar
27
· Visningar
15 523
Senast: astronaut
·
E
Övr. Hund Jag har skaffat valp och där jag bor finns det inte så många andra hundar och speciellt inte valpar (som är lite mer jämnbördiga i...
Svar
7
· Visningar
974
Senast: Gabbi
·
L
Övr. Hund Kom precis hem med Midas från MH-testet och det gick såååå bra :banana::banana: Bra jakt/kamplust, helt skottfast, "lagom" reaktion på...
Svar
6
· Visningar
895
Senast: liten82
·
Övr. Hund Hör jag rätt, är det människor som skrattar i bakgrunden?! http://www.kossan.se/hundar_gillar_ocksaa_raketer.htm
Svar
7
· Visningar
992
L
Övr. Hund Inspirerad av humelibumlans tråd på Gnägg lägger jag in en liknande här. Hur skulle din ärliga annons se ut på din hund? Treårig...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 959
Senast: Ciindy
·
A
Övr. Hund Vilka anser ni har bra linjer/hundar när det gäller skydds och tjänstehundar, finns det någon direkt skillnad på de som har mest...
Svar
12
· Visningar
3 200
Senast: Amon
·
Övr. Hund ..och katten är inte överförtjust. Jag avleder och hittar på något annat med valpen men det är svårt då hon hela tiden vill dit och...
Svar
4
· Visningar
1 318
Senast: LadySara
·
R
Övr. Hund Vet inte hur många gånger jag ställt frågan och fått olika svar, men ställer den igen. Fungerar schäfern som förstahund? Jag är...
Svar
10
· Visningar
13 899
·
W
Övr. Hund Idag när jag och min chihuahua var ute så började han frenetiskt att äta gräs och andra växter, han har förut nångång vet jag bara...
Svar
4
· Visningar
837
·
B
Övr. Hund Hej! Har ni någon fin hemsida för eran ögonsten? :love: Skriv! Klicka in på min & Hedvigs! :idea: Kramar! Anna
Svar
4
· Visningar
1 233
Senast: towe
·
Övr. Hund Alla vil ha tikar.. valparna är snart 9 veckor .. VARFÖR vill alla ha tikar? hm..
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 206
Senast: Meibla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?