Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Förra helgen var det custom bike show här i stan (en av nordeuropas största motocykelträffar) och vi var såklart nere på byn för att...
Svar
3
· Visningar
2 868
Senast: Pocahontas
·
N
Övr. Hund Vet inte om den här tråden hör hemma här (får väl flytta den annars). Jag vill efterlysa min hund, en femårig Jack Russel, som för några...
Svar
14
· Visningar
1 472
Senast: AKB
·
O
Övr. Hund Vi har ett problem med våran 9-månaders labrador.det går inte att lämna honom ensam,utan att han äter upp ALLT.Det hjälper inte om han...
Svar
13
· Visningar
2 766
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund som sagt... För o nackdelar... Både bra och neg.. såhär såg hon ut 3 dgr efter att jag fått henne(6/12-06)...
2
Svar
20
· Visningar
1 918
Senast: _Skifting_
·
J
Övr. Hund Vi köpte hund av en uppfödare, registrerad hos SKK som en "seriös uppfödare". Hunden, som är renrasig, var 8 månader då vi köpte honom...
Svar
8
· Visningar
1 391
Senast: pumah
·
Övr. Hund Lagom till jag ska iväg på semester lyckas lillvoffan dra på sig kennelhosta :( Sambon är hemma med henne, men det är ändå orosfjärilar...
Svar
2
· Visningar
748
Senast: LAPTOP
·
Övr. Hund Obs..Lite stora bilder denna gång :D Fredag nästa vecka flyttar de små söta odjuren :banana: :angel:
Svar
11
· Visningar
2 745
Senast: Kamomilla
·
Övr. Hund huh? Trodde att dom redan var pyttesmå, finns det ännu mindre varianter av dem nu? http://www.blocket.se/vi/11691521.htm?ca=16_s
2
Svar
20
· Visningar
3 261
Senast: moonlightgarden
·
Övr. Hund min kompis och jag har lite olika åsikter om hennes hund som blev tjuvbettäckt under sitt första löp. Valparna skulle beräknats komma...
Svar
5
· Visningar
1 028
Senast: Cambrie
·
D
Övr. Hund Är det mpnga som tränar agility här? Har ni tränat att hunden ska hoppa igenom en rockrng? Min spanska vattenhund är jätte rädd för den...
Svar
4
· Visningar
868
Senast: Fannsan
·
T
Övr. Hund Är det någon här inne som har en sådan hund eller har erfarenhet av dem. Hur uppfattar ni dem? Jag vill veta allt om dem!
Svar
13
· Visningar
3 821
Senast: Tie
·
Övr. Hund :cry: Mitt liv, min själ, mitt syre Jag älskar dig över allt, jag dör
2
Svar
29
· Visningar
2 785
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Jag och min 5 åriga norrbottenspets tränar agility för "hemmabruk". Han är jätte duktig på dom flesta hinder (förutom gungan däcket och...
Svar
5
· Visningar
846
Senast: Aningsfull
·
M
Övr. Hund I söndags fick vi hem vår nya familjemedlem, omplaceringshunden Charlie! Han är en tvättäkta stadshund från stockholm, som nu fått komma...
Svar
12
· Visningar
949
Senast: Tviggy1081
·
N
Övr. Hund Jag måste bara få skriva av mig... Är så jävla trött på alla dryga människor som kollar snett, blänger surt osv på mig och vovven. Jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 879
Senast: NataliTM
·
Övr. Hund vad görs egentligen på ett MH .. berätta gärna för en som är totalt ovetandes om sådana saker..
Svar
11
· Visningar
1 107
Senast: Rottis K9
·
Övr. Hund Jag gillar verkligen inte blandraser, visserligen så kan jag tycka att dom är fina och så vidare men jag begriper inte vitsen med att...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
8 206
Senast: Turali
·
N
Övr. Hund Sjösatte båten igår, o var ute på premiär turen i det fina sommarvädret idag =) Problemet är att här hemma har vi en liten voffsing...
Svar
13
· Visningar
4 634
Senast: Nozer
·
F
Övr. Hund Ja, som rubriken lyder... Vad har ni för grundlydnad på era hundar? Vilka saker är självklara för er, och som ni haft som en...
Svar
19
· Visningar
1 088
Senast: diartistakasha
·
Övr. Hund Jag brukar låna min mosters hund (rottweiler/am. bulldog) och gå på promenader, ut i skogen osv. Jättemysig hund, lättlärd som få. Han...
Svar
10
· Visningar
1 103
Senast: MrsScabtree
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix