Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund Måste bara berätta att jag är sjukt stolt över min vovve. Han är 7 år, och Wahtel korsning. Jakthund som jagar allt (vildsvin, älg...
Svar
5
· Visningar
829
Senast: Oasis08
·
Övr. Hund Jycken har alltid åkt i baksätet, han trivs bäst där. Sambons nya bil har tyvärr läderklädsel vilket gör att jycken halkar omkring där...
Svar
13
· Visningar
1 004
Senast: diartistakasha
·
P
Övr. Hund Kan nån hojta till om ni har/vet några amerikanska eller engelska människonamn på C (typ Charles mfl). :confused: Det är uppfödaren...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: Pippi´n
·
Övr. Hund Finns det schäfrar som är sobel?. Kollade på engelsk sida på scäfrar, som hade hundar med färg, som de kallade solid blacks, black and...
Svar
1
· Visningar
1 857
Senast: CA
·
Övr. Hund Efter en lång tids väntan och längtan var det så idag äntligen dags. När vi kom dit blev hon så glad över att få besök att hon höll på...
2
Svar
26
· Visningar
1 948
Senast: Henchen
·
Y
Övr. Hund Hej har en lite en liten fråga ang anmälan till utställning.. Har aldrig tidigare ställt ut så detta är nytt för mig.. Vill inte verka...
Svar
14
· Visningar
1 310
Senast: Grana
·
Övr. Hund Min söta vovve envisas med att slickas HELA TIDEN och överallt. Det går inte att sitta brevid henne och än mindre klappa henne utan att...
Svar
6
· Visningar
1 317
M
Övr. Hund Började för 3 -4 veckor sedan min engelska mastiff började kissa blod :( åkte genast till lokala veterinären där dom konstatera...
Svar
4
· Visningar
931
Senast: mallotten
·
Övr. Hund Jag har bekymmer med min valp 4 mån gammal. Han har tuggat isig något, troligen träflis från torra murknande pinnar. Han var orolig i...
Svar
6
· Visningar
5 293
Senast: Pangare
·
Övr. Hund Hur vet man om hunden är i fysisk chock? Kan man göra nåt åt det? Förebygga vid symptom? Hur ska man göra om hunden är stressad...
Svar
5
· Visningar
1 168
Senast: malumbub
·
Övr. Hund Är det nån här som har en jack russell från Miracos på Irland(?)?? Jag känner en som en han hund där ifrån.skulle vara kul och se ni...
Svar
12
· Visningar
1 212
Senast: Dravena
·
R
Övr. Hund Hej ! Jag är ny här på hund & tänkte presentera mig & min rottweiler, vi tänkte smyga oss in & säga hej i alla fall med ett första...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 542
Senast: PIRU
·
Övr. Hund minina ska åka tåg med mamma i mogon och hon (mamma) började genast prata om munkorg. eftersom den aldrig kommer användas mer funderar...
Svar
3
· Visningar
724
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Sambon är just nu på väg hem med en kombi (äntligen), en audi a6. Nu har vi hittat en bur som jag tror borde vara lämplig men är lite...
Svar
2
· Visningar
1 041
Senast: Vildvittra_
·
Övr. Hund Nu har jag änligen kommit. Dom har väntat länge på mig har jag hört. Jag heter Rozie och är en WSS. Ville bara säga hej, om jag...
Svar
7
· Visningar
852
Senast: pumah
·
R
Övr. Hund När man har varit iväg på utställning och fått kommentaren "välvisad", vad betyder då detta?? *Att hunden är villig att låta sig bli...
Svar
9
· Visningar
2 161
Senast: Kimz0r
·
W
Övr. Hund Nu har det äntligen släppt lite för mig och Enzo. Från att ha varit fullkomligt ointresserad av mig är han till och med samarbetsvillig...
Svar
3
· Visningar
790
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Faaan jag är sååååå arg just nu!!! Var ute på kvällspromenad och kommer runt "hörnan" på parken och ser tre män stå med två lösa...
Svar
11
· Visningar
1 290
Senast: Miss QT
·
Övr. Hund Funderar lite... Vad tycker ni om att ta valpar på blandrashund? Om det sker under alla konstens regler. Vad har ni själva för hund?
5 6 7
Svar
120
· Visningar
7 558
Övr. Hund Idag har vi varit och tävlat. Och det gick så himla bra! Vi fick vårat tredje 1a pris och därmed LP1! Jag är så himla glad och...
Svar
12
· Visningar
902
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix