Hej, Vi är nya här jag & min rottweiler.....

Sv: Hej, Vi är nya här jag & min rottweiler.....

Jeevs bra att du sa det kan vara bra att veta vad som gäller här på forumet :) likaså så inväntar jag första pinke-valp-kommentaren då ;)

Mirre Hon är mycket stolt alfatik i ordets fulla mening,lugn då hon behöver & kan slappna av & motorn, kamp mm då det ska vara på :) kan inte få det bättre !! Vilken liten ludde tuss det där var då :)

Englaa visst är hon pampig min rottis, tack för sån fin komplimang !:bow: hon ska ju ingå i rottis aveln så hör av dig ;) men du verkar ha händerna fulla med den lilla söttigen du har redan ;)

Tack ALLA för så fina komplimanager om min tik & varmt välkommnade ska bli roligt & spännande att lära känna er alla om vi blir kvar på forumet !

Välkommen hit du o din rottis

Jag harn en rottis på 1 år i går. En tik.
Men detta är min 4 rottis.
Det är en så go hund.

Senast ändrad:

Tackar :bow:
Visst e dom goa rottisarna :)

Hej jag är också ny och har en rottishane på 4 månader. Helt underbar hund! Kan hur mycket som helst otroligt lättlärd. Kan man få se fler kort?

Vad roligt med en liten rottis valp & var roligt att du ochså är ny här !! :)
(Menar du bilder på min ? :crazy: )

Välkommen till buke vetja
Räknar mig inte direkt till nåt specifikt forum, men två hundar har man ju här hemma.. En liten blandrastik på 1 1/2 år, västgöta/sheltie(:eek: :D ) och en malle (på foder..) på 7 år
Tävlar inte.. än iaf eftersom mina nerver inte direkt är gjorda för det... eller rättare sagt; den totala avsaknaden av nerver gör det lite svårt:p men tanken är väl att vi ska komma ut och köra lite bruks,
den lilla är mest sällskapsdam och ska väl eventuellt kanske kanske kanske tävla lite lydnad...
Har ju inga bilder på datorn på dem tillsammans iom att jag slarvat bort min sladd:(
Mille
Photo_37875_405750.jpg

Tindra
Photo_37875_405751.jpg

Jag Träffade IPHO i helgen en trevlig hane, fin lydnad. Men trist att han inte hade rätt päls bara ingen underull alls, så den skulle jag inte välja valp efter tyvärr. Min hane är väldigt lika i sitt sätt o vara lika kraft i skyddet men tyvärr har min hane haft en sämre dressör (mig själv) än Vad IPHO haft.

Underbart vacker vovve du har!Har sj en liten tik på 2 år :D

Hej !

Jag är ny här på hund & tänkte presentera mig & min rottweiler,
vi tänkte smyga oss in & säga hej i alla fall med ett första inlägg & se vilka som finns här
& om det finns några rottweiler tokar här som älskar att träna bruks mm som vi ?!:)

Får väl visa min lilla rottis ochså :) min pärla !!
Jag har MÅNGA bilder men ska inte bomba er ;) :D

foto6.jpg

(Bild har Copyright)

Ha det bäst alla hundälskare

Hej hej:D

Så du har hittat hit...så kul, in med fler bilder på donnan vettja!!!

Här är mina raringar

8-1.jpg

Hittadetvraringarimorse.jpg

Vad roligt & tack för välkommandet :) & zeeke sötta de var i hop & lovar det kommer mer bilder på donnan var så säker så håll ögonen öppna ;) & Rotterö en liten sött näsa du har där !!!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 219
Senast: Hermelin
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 598
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 581
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?