Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund När man inte har något bättre för sig hos mormor och morfar går man ut och tar bilder på hundarna, men innan des gjorde jag några filmer...
Svar
1
· Visningar
798
Övr. Hund ..Ja,jag är faktiskt det. Jag har nu grubblat en hel del på det, vilken ras ska min blivande hund vara? Tidigare har mitt "självklara"...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 776
Senast: Sentenced
·
E
Övr. Hund http://www.expressen.se/1.708716 Har ni läst den här artikeln? Det är ju sjukt, hur man kan behandla hundarna så?!:cry: Visst...
Svar
4
· Visningar
815
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Finns det? Min kille som inte har så mkt håt under magen är alldelels rödprickig :crazy: Vad kan man göra? Han verkar just nu inte så...
Svar
2
· Visningar
1 563
Senast: Saybia
·
K
Övr. Hund Hittade ett par gamla filmklipp från min lydnadsdebut. Jag vet att det är massa fel, men glöm inte att det var några år sedan. :D...
Svar
6
· Visningar
963
Senast: Krasux
·
R
Övr. Hund Det kanske finns någon här som bor på söder i Stockholm? Isåfall, vilket tycker du är dem bästa promenadstråkerna där? Jag längtar sååå...
Svar
4
· Visningar
880
Senast: Krasux
·
Övr. Hund Jag har en liten DSG på 1år (Agnes) och hon har varit väldigt lätt o lära o lydig, men nu har ett problem uppstått. Hon har lärt sig att...
Svar
3
· Visningar
950
Senast: Fragile
·
F
Övr. Hund Och ställer hund? Någon dvärgpinscher motståndare som ska krossas tom kanske hehehehe...
Svar
5
· Visningar
751
Senast: Turali
·
B
Övr. Hund Jag vet inte men många tycker det är skillnad i lydnad mellan olika raser... Jag tror ju alla vill att säger du sitt så ska hunden...
Svar
16
· Visningar
1 342
Senast: pumah
·
Övr. Hund Vi ska antagligen ta hand om en tax som en familj tröttnat på, dock så dök frågan upp i går hemma om vad försärkringen skulle kunna...
Svar
4
· Visningar
766
Senast: Chickengirl
·
C
Övr. Hund Vet inte om det här är rätt plats men jag chansar, jag hoppas också att moderatorn låter tråden vara kvar! Min pappas tjej ska tävla...
Svar
3
· Visningar
822
Senast: lady_vip
·
S
Övr. Hund kom nyss hem från ridturen och upptäcker att golden tiken satt i sej nästan all betfor. Ca ½ liter.. Jag blötte den innan ridturen ca...
Svar
16
· Visningar
2 774
H
Övr. Hund Jag börjar bli ganska så trött och illamående av att läsa alla hundattacker som uppenbarligen ökar.. Visst man kan inte dra alla över...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 062
C
Övr. Hund Jag har ett problem med min hund han hatar bilar. När en bil kommer ska han döda den känns det som, han gör utfall :devil: och ska...
Svar
14
· Visningar
1 126
Senast: Martina_m
·
R
Övr. Hund Hur tidigt ska jag försäkra min hund? Jag får troligtvis min valp i augusti. Ni kanske också har tips på en bra försäkring... Jag...
Svar
5
· Visningar
1 264
Senast: Kimz0r
·
D
Övr. Hund Vad tror ni hur denna blandning skulle ha för egenskaper etc? 25% australisk kelpie 25% border collie 25 % labrador 25% schäfer...
Svar
7
· Visningar
1 045
Senast: dorisdoris
·
S
Övr. Hund Måste bara få beklaga mig lite... sambon har ett genuint jaktintresse o har skaffat sig en ung jämthundstik sen i somras 06 o hon...
Svar
3
· Visningar
986
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Ingen som har bilder på sin/sina cockrar som är trimmade och otrimmade? Skulle vilja se hur dom såg ut... :)
Svar
6
· Visningar
6 175
Senast: miamiSwing
·
Övr. Hund Jag funderar på att skaffa hund men vet inte riktigt vad för nån :P Tänkte kolla vilken ras ni tror skulle passa mig. Det ska vara...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 668
Övr. Hund Är dvärgpinschern och pinschern likadana till temperamentet? Är storleken enda skillnaden? Någon som har erfarenhet av båda och kan...
Svar
13
· Visningar
1 958
Senast: Aningsfull
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix