Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund en kompis till mig sålde ett gäng valpar efter sin tik för snart ett år sedan. men hon har inte fått betalt av en person än. dealen...
Svar
4
· Visningar
799
Senast: Gnist
·
O
Övr. Hund Valparna är snart utflyttningsklara och förhoppningsvis har vi hittat nya hem till dom. Men det är min första kull och det är ju mina...
Svar
1
· Visningar
644
Senast: Priscilla
·
Övr. Hund Det var en tanke som slog mig häromdagen när jag satt och klurade på hundkörkort och problematiken runt olämpliga hundägare m.m...
Svar
18
· Visningar
1 362
Senast: Boan
·
L
Övr. Hund En film på Eya som försöker få igång bus utan resultat ;) Även på Midas som har fått en skugga (Eya) vars motto här i livet är "skam...
Svar
7
· Visningar
916
Senast: liten82
·
Övr. Hund Igår var jag & vovven på vår första blandis utställning, jättekul! Så roligt när det är blandisar, för ingen hund är den andra lik!:D...
Svar
11
· Visningar
1 129
Senast: Snobben
·
A
Övr. Hund hej undra om någon vet om jack russel hundar e kända för problem med armbågar lr höfterna?? ha fundera på agily men man ska tydligen...
Svar
7
· Visningar
2 865
Senast: eliiin_eliiin
·
Övr. Hund Jag är ny . Har aldrig ställt ut Jag fick råsa ,blått ,rött plastband vad betyder det. Gick vidare och fick där grönt plast band...
2
Svar
21
· Visningar
2 577
Senast: Smulis
·
F
Övr. Hund Vad tycker ni om den här blandningen? http://www.blocket.se/vi/11731184.htm?ca=23_11_s Har aldrig hört talas om den blandningen...
Svar
13
· Visningar
2 025
Senast: Fannsan
·
F
Svar
3
· Visningar
800
Senast: Fire-Eye
·
L
Övr. Hund Alla tips på att få en 11 mån hund att hälsa lugnt mottages. Har en kille i denna ålder o han blir så himla glad när det kommer folk...
Svar
7
· Visningar
2 914
Senast: Yrja
·
Övr. Hund Nikita valpade ju för en vecka sen. Sedan dess har hon haft väldigt dålig aptit och kräkts några gånger. Varit dålig i magen och inte...
Svar
7
· Visningar
1 253
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Unni Badar... Svalkande å skönt... Men när man har badat blir man tokig... Så tokig att man inte kan stå normalt... Gisses alltså...
Svar
2
· Visningar
845
Senast: Alfakrulls
·
Övr. Hund Eller utökar med en ras till, så blir det nog en sådan här... Tycker de är helfräcka och dessutom är det ju en terrier, med...
2
Svar
33
· Visningar
2 741
Senast: Zizzy
·
K
Övr. Hund Fjärrdirigering, sitt och ligg (Ljudet ligger lite efter i början) http://www.youtube.com/watch?v=vMn2O3227x8 Mimmi är ryggsäck...
Svar
9
· Visningar
810
Senast: replica
·
Övr. Hund jag har kommit på idé att bygga en hundgård hos mina svärföräldrar.:D dom har en jättestor tomt och på tomten finns en jättefin...
Svar
2
· Visningar
1 232
Senast: buschiq
·
K
Övr. Hund Gärna en illustration. :eek:
Svar
8
· Visningar
1 799
Senast: Kimz0r
·
M
Övr. Hund Min pärla är 13v. Allt som oftast är hon helskön, mkt harmonisk, kontaktsökande, skärpt och glad. Men nån gång per dag får hon nåt slags...
Svar
10
· Visningar
7 033
Senast: Basilika
·
I
Övr. Hund Vad ska jag använda för belöning till min valp? Ska man redan nu ha några slags tuggben för tänderna? Vad/vilka använder ni eller vilka...
Svar
5
· Visningar
864
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund När ni sitter vid datorn?? Mina är ju mestadels ute nu under sommaren, då dörren ut och till altanen är konstant öppna på dagtid...
2
Svar
22
· Visningar
1 511
Senast: Cezzan
·
Övr. Hund Vad borstar ni era (korthåriga)schäfrar eller andra hundar med samma pälstyp med? Det finns ju kammar, borstar och olika gummikardor och...
Svar
12
· Visningar
3 907
Senast: Pia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix