Valpbilder, äntligen hemma!

Sv: Valpbilder, äntligen hemma!

vilken fin!:love:

jag har också en sheltiebebis, fast en trefärgad.:banana:

Åååh. Underbar. :love::love:
Tyvärr växer dom alldeles för snabbt :(
Min lilla kille fyller ett år i slutet av denna månad :eek: Han var ju sådär pluttenuttig alldeles nyss ju!

Men GUD vilken otroligt söt hund! Ojojoj, den hade jag lätt kunnat smuggla med mig om jag passerat förbi er därute. :D Helt fantastiskt söt hund!

Helt underbar ras, en sån bebis skulle man allt ha. :bow: Har funderat många ggr.

Åhhh jag är käär, vilken ljuvlig sötsak!!!!! finner inte ord hur gullig hon är!

lycka till med lilla sötnöten :)

Hihi, tack :D. Fast det är inte kul att ha hund när det är såhär varmt heller :crazy:. Idag var hon med på tävling, och innan vi skulle åka hem fick jag lov att doppa henne i vattenhinken :D

Liknande trådar

Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 719
Senast: s957
·
Hundhälsa Jag har haft min valp i mindre än en vecka och det står mig redan upp i halsen hur syyyyyynd det är om min vuxna hund! Det är den...
Svar
15
· Visningar
1 891
Senast: Disen
·
S
Hundträning Hej! Jag är en 17-årig tjej som har en högställd Jack Russell Terrier vid namn Hugo som nyligen blev ett år gammal och som jag hoppas...
Svar
7
· Visningar
1 346
Senast: Jenka
·
S
Övr. Hund OBS! om något verkar "elakt" "idiotiskt" fråga gärna vad jag menar så kan jag förklara.....Mycket i början var väl idiotiskt också...
Svar
8
· Visningar
2 017
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg