Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hur är den perfekta korthåriga collien i temperamentet? Vilka problem finns i rasen? Bra och mindre bra egenskaper? Vilken typ av...
2
Svar
20
· Visningar
6 208
Senast: Grettir
·
Övr. Hund I morse tidigt som attan var jag ute med min lilla hund eftersom hon mådde dåligt. Hade henne okopplad eftersom vi inte skulle gå någon...
2
Svar
27
· Visningar
1 951
Senast: Saybia
·
Övr. Hund De har haft honom 1 vecka :eek: Vart tog uppfödaren vägen :confused: http://www.blocket.se/vi/12125207.htm?ca=4_s
Svar
12
· Visningar
1 052
Senast: Tviggy1081
·
S
Övr. Hund Hej! Är det någon som har en/flera Berner Sennen här inne? Bild/info om hunden? Skulle vara roligt att se. Har förälskat mig i...
Svar
1
· Visningar
622
Senast: LillaElin86
·
L
Övr. Hund Blev lite fel rubrik där. Det råka bli så när jag skrev den, ni vet - datorn föreslår vad ska skriva. Den skulle egentligen vara: Hur...
Svar
9
· Visningar
718
Senast: Fannsan
·
Övr. Hund Kolla den här annonsen: http://www.blocket.se/vi/12092672.htm?ca=11_s Han är så himla fin.. vill bara hämta hit :cry: Jag är inte en...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 975
Senast: Sol
·
Övr. Hund Har precis varit hos veterinären och det har konstaterats att vår pojk inte har några kulor.. Den vänstra kunde ligga uppe vid ljumsken...
2
Svar
23
· Visningar
2 022
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Hejsan hej.. Nu e det på g.. nu hoppas vi bara att det går igenom oxå:bump: :) och jag hoppas verkligen jag får mitt första hands...
2
Svar
23
· Visningar
3 433
Övr. Hund Alltså, det var jättelängesen jag såg ett program om hundar, tror det var från USA. Det handlade om nån familj som hade en ouppfostrad...
Svar
13
· Visningar
1 175
Senast: replica
·
Övr. Hund Får hem valpen 8 juni och håller på att förbereda hemmet. Ni som spärrar av rummen med kompostgaller för att katten ska få en fristad...
Svar
9
· Visningar
9 547
Senast: Apollo
·
L
Övr. Hund Usch vad jag känner mej frustrerad!! Jag håller på att träna Lewa för fullt (en tik som jag tog för 1 månad sedan, 4år gammal och helt...
Svar
11
· Visningar
973
Övr. Hund Fotade en (ganska lång) bildserie på sambon och lilla fröken Julie. Julie ska alltid vara med i allt som händer, så när husse sätter sig...
Svar
4
· Visningar
861
Senast: Lillies
·
Övr. Hund kort historik: jag har jobbat extremt mycket de två senaste veckorna och samtidigt blivit utsatt för en hel del våld på min arbetsplats...
Svar
8
· Visningar
1 038
S
Övr. Hund Hej, Jag funderar på att ställa ut nån av mina hundar och undrar vad som kan va bra att träna på innan ? Jag tänkte också åka och...
Svar
11
· Visningar
861
Senast: Sozzi
·
Övr. Hund Är det bara jag som nästan lipar i tv-soffan för jag blir så rörd av Triss reklamer?? (Är iofs i känsligt stadium eftersom jag ska åka...
Svar
5
· Visningar
767
Senast: Lenis
·
Övr. Hund Hejsan alla :) ! Jag undrar om det är någon här som har provat eller tom har en Croozer Dog hundcykelvagn???? Funderar även på om...
Svar
4
· Visningar
1 533
Senast: Z3:an
·
Övr. Hund Filmade några snuttar av mina 2 fjun och här kommer den första...
Svar
2
· Visningar
661
Övr. Hund om akitagården utanför kungälv? min sambo undrade om den tråden fanns kvar?
Svar
2
· Visningar
1 012
Senast: doglover
·
W
Övr. Hund Här är symptomen: *dricker ganska mycket (dock ej oerhörda mängder) *kissat inne på natten ett flertal gånger, trots sen kvällskiss...
Svar
3
· Visningar
722
Senast: TwiggyM
·
Övr. Hund Hjälp mig nu snälla alla hundmänniskor! För ett år sdan så köpte jag en valp. I höstas upptäckte jag att hon hade ett litet...
Svar
8
· Visningar
1 500
Senast: kopia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka