Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ja, idag ska ja åka å ge hunden en abortspruta, men undrar om någon som gjort det här inne vet vad det brukar kosta? Förstår att det är...
Svar
1
· Visningar
3 229
Senast: ofelia
·
H
Övr. Hund Om ni ser en hund komma gåendes(givetvis med matte/husse)och hunden är så mager så revbenen sticker ut samt höftbenen. Kommenterar ni...
2
Svar
20
· Visningar
1 823
Senast: Rouise
·
M
Övr. Hund Jag söker en kennel som föder upp rasen toypudel, helst ska det finnas i färgen aprikos. Men andra färger går också bra :) Jag har...
Svar
11
· Visningar
5 378
F
Övr. Hund alla säger ju : vad är det pinsamaste din hund har gjort ? och en massa sånt , men nu , vill jag veta va det pinsamaste du och din hund...
Svar
2
· Visningar
703
Övr. Hund Våran schabrador på ca 10 mån har förändrats lite knasigt. Tidigare kunde man ta tag i honom (inte hårt såklart) tex när han inte...
Svar
4
· Visningar
959
Senast: Kicki_J
·
Övr. Hund Jag har ju redan en hund som nu är tolv år:love: Funderar på att ta hand om en hund från ett "hundhem" här i närheten. Hur...
Svar
5
· Visningar
1 120
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Har min lilla kusin på besök ikväll :) Just nu ligger hon väl o sover :p Men jag har precis upptäckt att min hund är fruktansvärt...
Svar
7
· Visningar
799
Övr. Hund haha. på gnägg dissukteras vad man kallar sin hästs smeknamn. så vad har era hundars smeknamn fått för smeknamn?? :D silverekens...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 486
Senast: Helenano
·
Övr. Hund ja så här kan det gå om man inte har tid att vänta på sin tur :p
Svar
14
· Visningar
865
Senast: Minerva
·
R
Övr. Hund Jag har så svårt att bestämma mig och hoppas kunna bena ut lite saker med hjälp av er. Jag och min sambo har länge velat skaffa hund...
Svar
12
· Visningar
1 456
Senast: Helenano
·
S
Övr. Hund Hur löser ni hundägare det med rastning av hunden på dagen då ni är på jobbet/skolan? åker ni hem varje lunch?
Svar
11
· Visningar
910
Senast: Sophia_
·
G
Övr. Hund har en rottweiler på ca10 månader. Hon har fått höftledsproblem:( när vi märkte det for vi till vet och kollade fick betala 5500kr för...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 134
Senast: Solis
·
Övr. Hund Människan tror sig visst ha rätt till allt. http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1078738,00.html
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 214
Övr. Hund Ordet fritt! Positivt & negativt! Bilder!
3 4 5
Svar
87
· Visningar
7 498
Senast: Gnistra
·
Övr. Hund Kan jag som "privatperson" få tag i nån annans medlemsnr? Det står i övertagningspapperna för kennelnamn att bådas medlemsnr ska stå me...
Svar
3
· Visningar
999
Senast: Gnist
·
Övr. Hund av fasa. Tittar tv när jycken kommer fram och hans grå schnauzerskägg är rött och det droppar.:eek: Han blöder, säger jag och rusar...
Svar
8
· Visningar
1 462
Senast: Rie
·
S
Övr. Hund Vad ska ni på för hundutställningar i sommar? Någon som ska till Avesta 16-17 Juni?
Svar
17
· Visningar
3 558
Senast: JennyF
·
Övr. Hund Ska ju som bekant vara förare åt pappas tik på MH i höst. Jag frågade ju lite innan i en annan tråd och fick jättebra svar. Dock insåg...
Svar
2
· Visningar
792
Övr. Hund Jag har två hundar, båda pensionerade kappisgreyhound. Dvs hundar som vuxit upp med sällskap, och hela livet haft andra hundar omkring...
Svar
16
· Visningar
5 916
N
Övr. Hund Måste bara få visa den här bilden, är de inte för söta "vårt" rottis-gäng... Den stora tillhör svärmor och är 5 år, i mitten är...
Svar
1
· Visningar
715
Senast: winst
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka