Nu har det kommit en grå till..

Prillan

Trådstartare
nämligen "lilla barnbarnet" Gro :) efter en jobbig natt har hon nu kommit in i hundflocken o dag hittade jag valparna tillsammans sovandes..
S5030441.jpg
[/IMG]

o sen blev det bus.. lite otäcka är pappa o kompisen bara...
(film)
homeisland

Taxen är inte med på bild för hon håller på o packa resväskan o tar semester till valparna blivit större:rofl: :rofl:

Sv: Nu har det kommit en grå till..

Söt liten fröken :)

*pssst* Snart är du uppe i samma antal jämtar som jag :D :angel:

Ååh...:love: Jag har alltid gillat jämtar!! Skulle jag jaga så skulle jag nog inskaffa en sån i något skede....:angel:

Söt liten fröken :)

*pssst* Snart är du uppe i samma antal jämtar som jag :D :angel:
ja det börjar närma sig.. men vet du ,jag har gjort som du ang frysen:rofl: det skulle ha blivit en soffa men det blev ett welshföl:love:
prillan

Ååh...:love: Jag har alltid gillat jämtar!! Skulle jag jaga så skulle jag nog inskaffa en sån i något skede....:angel:

ja det är ju förutsättningen:) de mår ju bäst då men jag håller med dig av alla typer av jakthundar så är jämtarna mysigast
prillan

Japp, det är nåt speciellt över dem!!:) Skulle aldrig ta en hund som inte får utöva sin gren..(Har nu flat)

Liknande trådar

Relationer I morgon börjar jag jobba efter semestern igen och jag kan inte lämna min mamma ensam en hel dag, eller knappt ens ett par timmar. Jag... 26 27 28
Svar
544
· Visningar
90 524
Senast: Snurrfian
·
Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där... 2
Svar
28
· Visningar
3 781
Övr. Hund *suck* Det började med att hon började slicka sig på ena framtassen så pälsen nästan försvann helt. Sen började hon klia sig i ena...
Svar
8
· Visningar
6 397
Senast: malumbub
·
Övr. Hund Lilla Troja som vi fick hem i förrigår gör ENORMA framsteg. Jag är imponerad! :eek: Hon har anpassat sig jättebra - busar, leker och är...
Svar
19
· Visningar
1 564
Senast: glee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • En tråd om bäddar
  • Oseriös avel 2023