Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

R
Övr. Hund Jag läser böcker nu om b la valpträning och idag läste jag en sak som förvånade mig. Såhär står det: "Lek du också med valpen. men lär...
Svar
9
· Visningar
4 091
Senast: Gilan
·
G
Övr. Hund Vad är en uppfostrad hund för dig ? för mig är det; kommer vid inkallning inte hoppar på människan när man träffas (inte hoppar...
Svar
6
· Visningar
710
Senast: Gilan
·
R
Övr. Hund Möjligen ett ganska uttjatat ämne, men vad anser ni om "kläder" åt hunden? Anser ni att det är rätt? Jag själv tycker det är förjävligt...
2
Svar
26
· Visningar
2 666
Senast: Seabaz
·
L
Övr. Hund Fick nyss syn på min hund, att på ena örat, nästan längst ner så har det kommit upp en stor " böld" som är vätskefylld. Känns som en...
Svar
3
· Visningar
1 027
Senast: lie
·
W
Övr. Hund Satt och småpratade med några kollegor om städning osv. (jag är inte pedant...:o ) Då kläcker hon: men folk som har hund har det ju...
2
Svar
34
· Visningar
2 342
P
Övr. Hund Jag har hittat en Renault Kangoo som jag ev. ska köpa på måndag. Nu undrar jag om ni vet ifall man kan specialbeställa en bilbur till...
Svar
4
· Visningar
1 120
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Min gamla Ester har alltid varit hysterisk med kloklippningen. Ända från att vi fick henne när hon var 8 veckor. Hon accepterar väl, men...
Svar
11
· Visningar
1 171
Senast: Gliss
·
Övr. Hund Ska försöka ge en kort återblick för att ni ska ha lite kött på bena o hjälpa mig med svar... *3 okt- ozzy är pippig och tjuter till...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
7 824
Senast: seaflower
·
G
Övr. Hund Någon som vet om det finns en bra uppfödare/kennel av rottweiler i Norbotten?. Tacksam för svar. :bow:
Svar
1
· Visningar
616
·
K
Övr. Hund ...när försäljaren på hundshopen sådär spontant tipsar om butikens billigaste anti-skällhalsband? :o :o :o ;)
Svar
7
· Visningar
987
Senast: Minerva
·
F
Övr. Hund Idag har vi varit på vår första dag på en aktiveringskurs, vi har hanterat "skvallerträning", passitivitetsövningar och massa annat...
Svar
1
· Visningar
662
Senast: plymen
·
F
Övr. Hund Jag har sedan länge haft förhudskatar på mina hundar till och från och håller på med sådan härade förhudsräns av olika märken. Dock så...
Svar
2
· Visningar
888
Senast: Black
·
S
Övr. Hund Nån som vet nån uppfödare av chinese crested i övre halvan av landet?
Svar
2
· Visningar
1 132
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund hunden väckte mig i natt genom att försöka öppna ytterdörren, förstod att det inte stod rätt till eftersom han annars är stendöd om...
Svar
4
· Visningar
1 037
Senast: Poxz
·
F
Övr. Hund jag är inte så proffs på hundraser .. ngn som kan ge mej några förslag på några små hundraser :D :love:
Svar
11
· Visningar
1 036
·
Övr. Hund Jaha, nu är det gjort... Var hos vet. i går och gav vår lille pojke en kemisk kastrering, det ska bli spännande att se om det blir...
Svar
5
· Visningar
917
Senast: nevin
·
Övr. Hund jag har skrivit lite på forumet förut, men mestadels läst i skymundan. I höstas fick jag ta bort min gamla tik pga sjukdom. Nu har...
Svar
18
· Visningar
1 083
Senast: Ambra
·
Övr. Hund Halloj! Förr har jag aldrig riktigt gillat Bedlingtons, kanske mest pga deras utseende, men också av vad jag har fått för uppfattning...
Svar
3
· Visningar
800
Senast: Blueeyes
·
Övr. Hund Någon som testat?? Hur tycker ni att det är? bra/dåligt? Har blivit tillfrågad om att prova det på jyckarna och tänkte då prova...
Svar
9
· Visningar
4 706
Senast: Bebben
·
N
Övr. Hund Som topic... Alla hundar har juh ett namn kenneln ger dom som står i regpapperna till hunden. Har eran hund ngt sånt som e lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 177
Senast: unki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?