Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Hunden tryckte i sig ett paket mörk choklad idag och fick ett celebert besök till djursjukhuset :devil: De gav en spruta för att...
Svar
1
· Visningar
608
B
Övr. Hund Hej på er alla! Jag måste bara få skriva att jag trivs här. Har tittat på en del av de andra forumen på nätet och inget är så trevligt...
Svar
4
· Visningar
1 101
Senast: JK+T
·
N
Övr. Hund Våran kille är väldigt verbal av sig. Morrar/gnyr/ylar rätt mycket. Inte högt eller störande på ngt sätt, utan mer som att han pratar...
Svar
4
· Visningar
917
Senast: Angelina
·
Övr. Hund De verkar ju ha full koll... Betalade medlemsavgiften i samband med en internetanmälan i april och fick sedan inbetalningskort och...
Svar
2
· Visningar
760
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Har blivit 8 dagar, så här kommer några bilder på de små... Ni som tyckte mina jämtvalpar var tjocka och runda... 2 3
Svar
49
· Visningar
12 508
Senast: Kamomilla
·
Q
Övr. Hund Dags för en rottweiler i sommar tror jag :) Några tips om en bra kennel / uppfödare ? :) :) :)
Svar
1
· Visningar
599
Senast: Qwuaz
·
Övr. Hund Kan inte ni som har/har erfarenhet av bullterrier berätta lite mer om rasen? Mentalitet och så vidare. Har funderat på att skaffa hund...
Svar
9
· Visningar
1 646
Senast: Tink
·
L
Övr. Hund Jag och Midas var och gjorde vår andra Elit-start igår, och vi är SÅÅÅÅ kanonnöjda :D Stora lyckan var 9,5p på sättande i grupp...
Svar
5
· Visningar
891
Senast: liten82
·
Övr. Hund Det ska finnas en dosa som man hänger i hundens halsband som ger ifrån sig ngt ljud så att fästingar ej hoppar på hunden!! Är det ngn...
Svar
1
· Visningar
633
Senast: Hyacinth
·
H
Övr. Hund Är det någon som vet om yorkar också är allergi vänliga?? MVH/HELENA
Svar
1
· Visningar
590
·
H
Övr. Hund Fanns det inte massor med annonser på Bukefalos tidigare? Är dem flyttade, när jag kikade in förstå gången tror jag sajten inte ens...
Svar
1
· Visningar
661
·
Övr. Hund Var ute och spatserade idag med systerson (10 mån) och systerdotter (4 år) samt min ena hund.. Då kommer en dam fram och upplyser mig om... 2
Svar
27
· Visningar
2 183
Senast: Yrja
·
D
Övr. Hund Vad är det för skillnad på bruksklass och öppen klass?
Svar
2
· Visningar
911
Senast: Zoya
·
U
Övr. Hund vi kommer antagligen få ta bort våran vovve nästa vecka, och jag har ingen som helst aning om ja överhuvetaget kommer att klara av de...
Svar
2
· Visningar
709
Övr. Hund Om ni ser en hund ligga bunden mitt i solen, tex utanför en butik och det är skugga intill väggen bredvid en vattenkran några meter...
Svar
10
· Visningar
1 131
·
F
Övr. Hund jag har en liten cavaliertik på snart 5 månader, problemet är just det att hon är så fruktansvärt liten! hon var minst i hennes kull...
Svar
2
· Visningar
645
Senast: Knudor
·
Övr. Hund Min hund är van vid hästar, min häst är van vid hundar.... :) Hunden är dock inte van att följa med på ridturer. Jag har relativt god...
Svar
18
· Visningar
1 447
·
R
Övr. Hund Jag läser böcker nu om b la valpträning och idag läste jag en sak som förvånade mig. Såhär står det: "Lek du också med valpen. men lär...
Svar
9
· Visningar
4 099
Senast: Gilan
·
G
Övr. Hund Vad är en uppfostrad hund för dig ? för mig är det; kommer vid inkallning inte hoppar på människan när man träffas (inte hoppar...
Svar
6
· Visningar
712
Senast: Gilan
·
R
Övr. Hund Möjligen ett ganska uttjatat ämne, men vad anser ni om "kläder" åt hunden? Anser ni att det är rätt? Jag själv tycker det är förjävligt... 2
Svar
26
· Visningar
2 673
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka