Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

F
Övr. Hund Vad vet ni hundmänniskor om rasen kooikerhondje? Jag har läst så mycket jag hittar på svenska och utländska rasklubbars hemsidor, men...
Svar
16
· Visningar
2 363
Senast: Fannsan
·
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1073570,00.html en kamphund som bet ihjäl en tax... Fy vad hemskt...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 288
Senast: glee
·
J
Övr. Hund Någon som testat det? Resultat?! Jätte-intresserad av svar. Det enda jag tänker på är ju att det är vitlök i...:confused: Tacksam...
Svar
4
· Visningar
907
Senast: Minta
·
Övr. Hund Om två veckor åker jag hem från kenneln som jag är på nu. Då utan hunden som jag lånat sedan i augusti. Den hunden är det underbaraste...
Svar
3
· Visningar
811
Senast: Red_Chili
·
R
Övr. Hund Jag får troligtvis hem min hund i slutet av juli och tycker givetvis att det ska bli så roligt! Mitt problem är hur jag ska göra med...
Svar
12
· Visningar
1 079
Senast: Yrja
·
A
Övr. Hund Jag har två tikar.. Den ena börjar vifta svansen så fort jag säger hennes namn eller rör vid henne eller om jag kommer in i rummet...
Svar
2
· Visningar
835
Senast: Minerva
·
Övr. Hund för ett tag sedan så hörde jag på ett samtal (deltog inte själv utan lyssnade bara) iaf så handlade det om Vit herdehund vs vit...
Svar
4
· Visningar
3 200
Senast: Sentenced
·
Övr. Hund Ni kanske har läst min tråd om grannens katt som går in på gården,och min hund jagar den,MEN,hunden stannar på en gång när jag säger...
Svar
3
· Visningar
786
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Mammas granne har en katt,som ofta är på mammas gård,och vi har hundar... Problemet är att hon har gämt sin hund lös på gården,och...
2
Svar
36
· Visningar
2 674
Senast: Jolanta
·
Övr. Hund Jag skulle vilja ha tipps på bra övningar för att öka kontakten i lydnaden. Så man får hunden att titta på föraren. Jag har kommit...
Svar
10
· Visningar
986
Senast: LAPTOP
·
Övr. Hund Tja överraskad blev man minsann igår kväll när sambon åkte igår och kom hem ett par timmar senare med den här krabaten...
Svar
8
· Visningar
1 151
Senast: Linduzz
·
I
Övr. Hund Min mammas shetland sheepdog, hane född 1998 har börjat få ganska mycket tandsten. Det ser inte fint ut alls. Har pratat med en...
Svar
6
· Visningar
785
Senast: nevin
·
P
Övr. Hund Jag har bestämt mig, och ändrat mig, och sen bestämt mig igen, och sedan ändrat mig och nu måste jag ha råd. Det rör sig om den...
Svar
4
· Visningar
1 280
Senast: EmelieK
·
Övr. Hund Ett ljusblått med texten "One of us comes when called" eller ett rosa (ganska klarrosa) med texten "One of us is a bitch". Det senaste...
Svar
9
· Visningar
822
Senast: Fannsan
·
Övr. Hund finns det någon här som har en bullterrier eller kanske flera? Tycker det är så extremt sällan man ser andra som har bullar, vilket jag...
Svar
7
· Visningar
998
Senast: Dizzi
·
Övr. Hund Som inte står på rasklubbens lista verkar det vara många som tror att de som inte gör det är hemska, oseriösa typer har jag märkt ;)...
Svar
4
· Visningar
802
Senast: Kamomilla
·
Övr. Hund Våran rottis har blivit ordentligt rastlös, även fast vi lekt och tränat lydnad flera gånger om dagen och gått promenader så kan hon...
Svar
6
· Visningar
5 981
Senast: et_flickan
·
D
Övr. Hund En liten film på Loke då han har tuppjuck :rofl: Nån som förstår sig på vad han håller på me?:D...
Svar
9
· Visningar
930
Senast: Donna
·
C
Övr. Hund Någon som vet om det finns något fästingmedel el. fästinghalsband man vågar använda på sin hund om man själv är gravid? Man umgås ju...
Svar
2
· Visningar
912
Senast: Lenis
·
Övr. Hund ... Går det öht? Hundarna i fråga är en finsk spets/isländsk fårhund 7 år gammal och en boxer 6 år gammal. Bägge är jobbiga med andra...
Svar
1
· Visningar
672
Senast: Yrja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka