Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund nu är det så att vi ska få två kattungar om 8 veckor. nu undrar jag hur man vänjer ja hunden och katterna med varandra. min hund är den...
Svar
1
· Visningar
711
Senast: malumbub
·
Övr. Hund UKL : 1 UKK : 1 HP SKL : 1 CERT CK/HP BHKL : 2 Vad står SKL för? Var det någon speciell...
Svar
6
· Visningar
1 090
Senast: Gnist
·
Övr. Hund nån som provat det?? det verkar ju bra, men det är ju så billigt!!! nån som kan uttala sig? länk till bio band
Svar
10
· Visningar
1 634
Senast: _husmusen_
·
Övr. Hund Vad är bäst och till vad? När ska man ha selle och när ska man använda koppel? Bara en liten undran...
Svar
10
· Visningar
1 087
Senast: Hyacinth
·
T
Övr. Hund Vi har en lite valp hemma som växer så det knakar. Hon är nu 11veckor och har de senaste tre veckorna (då vi har haft henne) ökat ca...
Svar
2
· Visningar
1 001
Senast: trip
·
M
Övr. Hund Finns det någon som har exempel på nyckelretningar hos hund? dvs sånna instinktshandlingar som utlöses av betsämd stimuli, finns detta...
Svar
1
· Visningar
2 965
Senast: Kimz0r
·
B
Övr. Hund Hur mycket kostar det att använda en hane till avel på en tik? Antar att det är lite olika beroende på ras och meriter. Men vad kostar...
Svar
2
· Visningar
787
Senast: Baronessan
·
Övr. Hund vad tycker ni om detta foder? får hem en valp nästa vecka:love: och undrar om ni har några erfarenheter om detta foder.. det är puppy...
Svar
18
· Visningar
1 780
Senast: linnsan
·
T
Övr. Hund Övertog för ca 1 år sedan en landseer hane på 7 år. Jag märkte redan vid hemkomsten att han skakade väldigt mycket i sitt bakparti...
Svar
9
· Visningar
8 265
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Till Er som har katt och hund, hur fungerar de tillsammans? Hade du katten eller hunden först? Jag funderar på att skaffa hund, men...
Svar
7
· Visningar
881
Senast: Sozzi
·
Övr. Hund Hej! Har 2 hundar som äter (ovanligt?) mycket gräs. Känns det som iallafall. Har bara hört att hundar äter gräs när dom mår illa och...
Svar
7
· Visningar
1 227
Senast: Jarrah
·
Övr. Hund att en tik fortfarande har blödningar 10 veckor efter att hon fått valpar? Tiken är pigg och glad, äter och dricker som hon skall...
Svar
3
· Visningar
796
Senast: Duvan
·
M
Övr. Hund Vill gärna ha tips från er med erfarenhet av hundar som jagar katter och hur ni kommit tillrätta/(försökt) med problemet. Min hund är...
Svar
2
· Visningar
885
Senast: MulleMonster
·
Övr. Hund :love: :love: :love: :love: Badade henne idag och passade på att fota under torktiden..
2
Svar
25
· Visningar
1 788
Övr. Hund Börjar bli riktigt j*vla less på min byracka till hund! Snart orkar jag inte nåt mer faktiskt. Vi tar det från början,Har en omplc...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 453
Senast: MulleMonster
·
Övr. Hund För snart 2 veckor sedan vad min tik i Höglöp och blev tjuvparad av en hanhund typ två gånger, han var bara på några sekunder båda två...
Svar
19
· Visningar
1 521
Senast: ofelia
·
Övr. Hund Min 15 månaders goldentjej har lite olika problem som gör det jättesvårt att hitta foder som fungerar. I början åt hon carrier...
2
Svar
20
· Visningar
3 582
Senast: Angelina
·
Övr. Hund min lilla kille har precis börjat markera inne. vad ska jag göra för att få bort det?? men stora hane gjorde det han åxå precis i...
Svar
3
· Visningar
707
Senast: Nominous
·
N
Övr. Hund Ja jag måste mest bara skriva av mig och skryta lite ;) Jag har haft hundar i hela mitt liv (blev som bebis mer eller mindre...
Svar
7
· Visningar
895
Senast: NataliTM
·
Övr. Hund Jag vill börja med att jag VET VAD DESSA RASER ÄR AVLADE TILL, jag vill mest ha lite tips och råd och tankar från er!!! Jag ska...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 178
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar