Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Jag har en 6 månaders Alaskan Husky som inte tycker om att vara ensam. Hon har aldrig blivit lämnad mer än högst en timme (knappt det...
Svar
1
· Visningar
678
Senast: Lucem ferre
·
Övr. Hund Pojvännen utbrast just "men vad tusan är det här?" Det har dykt upp en stor svart KLUMP mellan tårna på hunden!!! Som en enorm...
Svar
9
· Visningar
4 780
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Min hund har blivit biten av en enorm blandis :cry: Det blev ett hål mellan skulderbladen. Det har gått igenom skinnet in till köttet...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 179
Övr. Hund Hur vanliga ar dem? tillhor dem schafer eller ar det en egen gen:confused: vem kan reda ut begreppen at mig mig:o
Svar
2
· Visningar
707
Övr. Hund Idag har jag och min hund åkt 60 mil i bil, tävlat 4 klasser i agility (varav 0:ade en och VANN! :banana: ) och spenderat dagen borta...
Svar
8
· Visningar
1 102
Senast: Saybia
·
K
Övr. Hund Förra gången jag var på utställning kom jag i efterhand på tusen saker jag borde ha tagit med mig. Nu ska jag iväg i morgon igen och...
Svar
3
· Visningar
816
Senast: fjolltroll
·
Övr. Hund Jaha, då var man tillbaka på forumet igen. Jag och min vita herdehund Beya har nu börjat träna lydnad, hur kul som helst, MEN vi är...
Svar
5
· Visningar
708
Senast: Sannis
·
Övr. Hund Lite spinnoff på alla "vilken ras ska jag välja" trådar. Vilken ras är ett absolut NO NO att skaffa som förstahund?
2
Svar
34
· Visningar
9 952
R
Övr. Hund Sitter och förfasar mej över bilden på schäfern i Love_Travare`s tråd. Funderar lite på om det finns någon mer ras som så markant som...
Svar
8
· Visningar
803
Senast: Minerva
·
N
Övr. Hund Nyligen vart o inhandlat mig en springer till cykeln. Har tidigare kämpat med kopplet i ena handen o andra handen på styret. Minst...
Svar
7
· Visningar
1 160
Senast: Nozer
·
Övr. Hund På jobbet finns två hundar, en som alltid är där, och en som kommer in nån gång om dagen en kvart. Båda är riktiga head cases. Den ena...
Svar
12
· Visningar
1 092
T
Övr. Hund har inte sett så himla många cavalierer här på buke, nu vill jag se bilder och info om era små cavalierer! kan börja med min egen...
Svar
14
· Visningar
1 121
Senast: Sozzi
·
Övr. Hund Förväntansfull... Först en korv... Grattiskram av husse
2
Svar
38
· Visningar
1 996
Senast: pixietail
·
G
Övr. Hund hur många dagar är en tik dräktig? när brukar man själv kunna se att dom e dräktiga?
Svar
8
· Visningar
930
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Vad tycker ni om hans teori att en hund som ogillar att vara ensam tror att den är ranghög? Har själv inte haft några jätteproblem...
2
Svar
20
· Visningar
2 121
Övr. Hund http://new.photos.yahoo.com/liz_johansson/album/1152921504633557736
Svar
15
· Visningar
1 026
Senast: Rotterö
·
Svar
10
· Visningar
2 671
F
Hundträning Undrar lite om synpunkter på detta. Jag kan inte ha egen hund för den får vara själv för mycket men har tänkt att hitta någon hund att...
Svar
14
· Visningar
1 442
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Angående Jack Russel avlat på sällskap? Avla fram JR utan eller iaf med svag jaktlust!? Det blev jag nyfiken på... Vem nämde detta...
Svar
9
· Visningar
1 497
Senast: Ramona
·
D
Övr. Hund Vad är meningen med detta?? http://www.expressen.se/index.jsp?a=743619
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 453
Senast: villi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar