Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vi gjorde en höft röntgen på min tiks födelsedag 10 maj. Fick resultatet från kennelklubben i går. HD GRAD A AD UA Vi hurrar...
Svar
3
· Visningar
732
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Jag står i valet och kvalet om jag ska försäkra min valp eller ej. Min erfarenhet av hästar har visat mig att man betalar en massa...
2
Svar
31
· Visningar
2 417
Senast: cano
·
Övr. Hund Aaaah, jag vet inte vad jag ska ta mig till. Försäkringsbolaget backade ur så nu täcker inte försäkringen, så vi måste betala Felix...
2
Svar
25
· Visningar
1 998
Senast: flugskit
·
Övr. Hund varför blir hundens nos torr & vad kan man göra åt det? Har kollat att det inte är vätskebrist
Svar
15
· Visningar
19 780
F
Övr. Hund Idag tänker jag visa alla hur knäpp min katt är... Jag vet att detta är hundforumet, men eftersom att han leker med hunden så skriver...
Svar
5
· Visningar
932
Senast: L1ll4n
·
F
Övr. Hund Ni måste se den här filmen, de är så söta! :p http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=819447
Svar
9
· Visningar
797
Senast: Chloé
·
Övr. Hund Hur verkar detta foder rent innehållsmässigt? GARANTERAD ANALYS Protein 40.0 % Fett 16.0 % Kolhydrater 16.0 % Vatten 10.0 %...
Svar
8
· Visningar
916
Senast: Annielee
·
Övr. Hund Lite linförighet. Inkallning. första delen av inkallningen kör bara fart och åter fart har inte plockat ihop inkallningen till...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
4 311
Senast: liten82
·
Övr. Hund Vad är det som är farligt, vad händer om en äldre tik som aldrig fått nån kull förut plötsligt skulle få valpar? Ska först och främst...
Svar
1
· Visningar
977
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Nyheterna visade nyss om kamphundar,och nej,jag vill inte dra upp en debatt om kamphundar! Men,är det bara jag som tycker att det var...
Svar
4
· Visningar
797
Senast: Fibusen
·
M
Övr. Hund Vilka är era bästa boktips? Vad gäller träning, beteenden, ledarskapstänk, kommunikation osv? Titel, författare och gärna nåra ord om...
Svar
9
· Visningar
1 145
T
Övr. Hund Känner mig som värsta lantisen som flyttat till storstan...:angel: Har noll koll på all hundslang... här pratas det om frallor och...
2
Svar
29
· Visningar
2 821
Senast: Lenis
·
E
Övr. Hund Var för någon timme sedan ute och tog en kort kvällspromenad med min valp som är 13 veckor gammal. Gick förbi säkert femton-tjugo...
Svar
7
· Visningar
1 397
Övr. Hund Jag funderar mer och mer på att skaffa en valp, men vill såklart vara helt säker på att jag har tiden och kunskapen som krävs och...
2
Svar
22
· Visningar
1 490
Senast: superstar
·
J
Övr. Hund Min bror har en ny flickvän vars pitbull fick valpar häromdagen. Jättekul om det inte varit för att det är syskonparning.:( En...
Svar
8
· Visningar
1 122
Senast: diartistakasha
·
R
Övr. Hund USCH, EUW, FINV, KBHV, JEUW, NORDV, NV, NUCH, GBSHCH, KBHJV :confused:
2
Svar
21
· Visningar
4 298
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund Hunden ska om en halvtimma lämnas in på kliniken för kastrering, vaccinering, kloklippning och så ska de få leta efter hans chip som...
Svar
4
· Visningar
701
Senast: nevin
·
N
Övr. Hund Håller på o lära hunden springa lite medans jag cyklar. Men det känn sobehagligt att cykla med bara en hand på styret. Så ngn annordning...
Svar
7
· Visningar
2 416
Senast: Willebillebus
·
F
Övr. Hund Någon som vet någon billig och relativt bra? Jag har stålburrar ananrs men jag tycker att dom är så otroligt jobbiga att bära omkring...
Svar
9
· Visningar
1 304
Senast: Smulis
·
C
Övr. Hund Hej, Brukar ju inte vara på hundforumet så ofta men nu är jag lite i behov av hjälp. Jag har en "Ny" hund en Springer som är världens...
Svar
8
· Visningar
1 188
Senast: ConfettiCavat
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka