Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Pim killes und har börjat få konstiga "kli"ryckningar. fast han kliar ändå inte utan bara vivtar med benet. Dom har smörjt in honom med...
Svar
3
· Visningar
3 036
Senast: Fannsan
·
V
  • Låst
Övr. Hund Ngn som känner till ngn uppfödare till Varghybrider ? 3 4 5
Svar
88
· Visningar
23 047
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Knyckte iden från nån annan häst tråd :angel: Sätter in en bild på en hund å så ska ni gissa rasen. den som har rätt sätter in en ny... 32 33 34
Svar
662
· Visningar
41 181
Senast: Stolpskottet
·
Övr. Hund Vet inte helt säkert men börjar fundera på om mmin lilla grabb har lite problem med analsäckarna. han luktar verkligen röv och slickar...
Svar
3
· Visningar
1 464
Senast: verrdogan
·
Övr. Hund har inte sett hunden i verkligheten men är det verkligen en amstaff? Ser verkligen inte ut så på bilden :confused: En amstaff är för...
Svar
11
· Visningar
1 130
Senast: pippilotta
·
Övr. Hund Här kommer lite nya bilder på Piru och Jääkäri Grabbarna grus tillsammans. Jääkäri ligger förväntans fullt (som vanligt)... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 630
Senast: malumbub
·
Övr. Hund Vi ska adoptera en hund från Irland!! Undrar om det finns någon som har adopterat från utlandet som kanske kan ge mig lite råd:idea: . 2 3
Svar
42
· Visningar
3 919
Senast: peace
·
Övr. Hund Ikväll har jag ställt till det ordentligt! Mammas hund, en amerikansk cockerspanielhane på 10 år, har alltid varit väldigt "egen"...
Svar
2
· Visningar
704
Senast: nevin
·
Övr. Hund Min Schäfer pojke :)
Svar
0
· Visningar
124
Senast: lillbeka
·
Övr. Hund Hundägare kan få förbud Sköter de sig inte ska de kunna dömas till fängelse Olämpliga personer ska inte få ha hund. Den som bryter... 2
Svar
26
· Visningar
1 890
Senast: Lazio
·
Övr. Hund Vet någon en bra, billig, tyst klippmaskin lämplig till långhårig hund? Gärna sladdlös. /Maria
Svar
5
· Visningar
1 236
Senast: Gnist
·
Övr. Hund På söndag flyttar hon äntligen äntligen hem. Men vad ska jag tänka på? Första valpen för mig men mamma har haft flera hundar tidigare...
Svar
8
· Visningar
805
Övr. Hund Någon som ska dit?:) Hur brukar det gå till & hur kan man träna bäst på att visa upp sin hund för domaren, både stilla stående och i...
Svar
12
· Visningar
1 134
Senast: Snobben
·
J
Övr. Hund Jaha, så har man blivit med valp igen...:) Och glömt det mesta av hur man gjorde förra gången det begav sig. Har fått tips på mat av...
Svar
12
· Visningar
14 533
Senast: Jeeves
·
Övr. Hund idag upptäckte mamma kala fläckar på sin springer, dels på nosen och lite här och där. största fläcken var större än en 5krona och...
Svar
9
· Visningar
1 098
Senast: wtf
·
S
Övr. Hund Jag har en 6 månaders Alaskan Husky som inte tycker om att vara ensam. Hon har aldrig blivit lämnad mer än högst en timme (knappt det...
Svar
1
· Visningar
679
Senast: Lucem ferre
·
Övr. Hund Pojvännen utbrast just "men vad tusan är det här?" Det har dykt upp en stor svart KLUMP mellan tårna på hunden!!! Som en enorm...
Svar
9
· Visningar
4 782
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Min hund har blivit biten av en enorm blandis :cry: Det blev ett hål mellan skulderbladen. Det har gått igenom skinnet in till köttet... 2 3
Svar
58
· Visningar
3 188
Övr. Hund Hur vanliga ar dem? tillhor dem schafer eller ar det en egen gen:confused: vem kan reda ut begreppen at mig mig:o
Svar
2
· Visningar
710
Övr. Hund Idag har jag och min hund åkt 60 mil i bil, tävlat 4 klasser i agility (varav 0:ade en och VANN! :banana: ) och spenderat dagen borta...
Svar
8
· Visningar
1 110
Senast: Saybia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka