Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Stackar Izor! Han har inte fått träffa sin bästa kompis på tre veckor nu, för hon löper. Och igår gick hon förbi med husse och Izor...
Svar
7
· Visningar
2 675
Senast: Aliide
·
R
Övr. Hund När det står ett S framför regnr. förstår jag att det betyder Sverige. Men vad betyder N (norge?), AKCSBSN, AKCSBSE, AKCSBS,AKCSBSB...
Svar
1
· Visningar
726
Senast: KickiH
·
Övr. Hund Är en smula nyfiken på det här med alla förkortningar för hundraser. Ibland hänger jag inte med när någon ras diskuteras, och skulle...
2
Svar
25
· Visningar
3 603
Senast: trip
·
E
Övr. Hund Vill se era finaste hundbilder, som ni någonsin fotat!:banana: Skriv gärna lite info om hund/arna också! Och vilken sorts kamera ni...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 804
Senast: Fire-Eye
·
Övr. Hund Är det normalt att tiken har flytningar under i stort sett hela dräkigheten? De luktar inte illa eller är missfärgade, utan klara...
Svar
1
· Visningar
3 672
Senast: Jaahl
·
Övr. Hund ...lika "skvättbenägna" som okastrerade ? Eller beror det på i vilken ålder dom blir kastr.?
Svar
3
· Visningar
669
Senast: Z3:an
·
Övr. Hund Ja,usch vilken dag (kväll) det vart igår...Var ut på sista promenaden,var runt 21,00 kanske,släpper loss hunden så han får springa lite...
Svar
6
· Visningar
970
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Är det ngn som vet var man kan köpa Bravos torrfoder om man bor i Teckomatorp:confused: (närmsta stället)
Svar
1
· Visningar
604
Senast: barajag...
·
Övr. Hund Kevin,12 – svårt biten av polishund Polishunden attackerade Kevin Törnström, 12. Han fick flera djupa hugg i låret, skriver Aftonbladet...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
9 549
Senast: LillaMy84
·
Övr. Hund Pengamässigt, alltså.. Funderar på om jag har råd, om det skulle kärva till sig ekonomiskt framöver nån gång, med en hund (jag är en sån...
2
Svar
20
· Visningar
2 063
Senast: Milosari
·
L
Övr. Hund ... lyser med sin frånvaro :eek: Kolla filmen, den säger sitt. Hon bara springer efter godisfickan :angel: Men vi har börjat...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 008
Senast: Krasux
·
H
Övr. Hund Ska börja cykla med hundarna då promenaderna inte räcker. Men så funderar jag på denna hållare kallad Springer. Fungerar den verkligen...
2
Svar
21
· Visningar
2 053
Senast: APT
·
Övr. Hund Jag har faktiskt ingen aning..:confused:
Svar
6
· Visningar
2 165
Senast: villi
·
T
Övr. Hund Tittar runt en hel del om olika hundraser eftersom jag väl tänkt försöka införskaffa min första hund någon gång när jag fått ett jobb...
Svar
19
· Visningar
3 786
Senast: mardley
·
H
Övr. Hund Det känns jobbigt. I dag sprang han efter en kille som spelade basket, jag sprang i motsatt riktning och ropade uppmuntrande mot honom...
Svar
13
· Visningar
3 142
Senast: Gabbi
·
S
Övr. Hund jag har två tikar som alltid har gått i hop inget bråk lekt och sovitt och ätit tillsammans. förra året flyttade vi upp till jämtland...
Svar
3
· Visningar
887
Senast: Kira
·
Övr. Hund Ni som har denna hundras, berätta allt ni vill och kan om den! Gräna bilder på era egna hundar :) Har varit och tittat på sådana hos...
Svar
6
· Visningar
1 494
Senast: PiaPP
·
A
Övr. Hund hej någon som kastrerat sin han hund?varför isåfall... fundera på o göra det med min o behöver ha råd både neg o positiva saker..:banana:
2
Svar
25
· Visningar
1 731
Senast: angel83
·
Övr. Hund Ja, nu har jag insett att det här funkar nog inte.. Ska sätta ut en annons på min lilla bejb. Har inte råd att föda två stora hundar...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 725

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka