Bilder på DvärgPinscher =)

Sv: Bilder på DvärgPinscher =)

Här kommer lite nya bilder på min lilla piraja :devil: Blir lite bildbomb kanske :angel:
DSC00100.jpg
[/IMG]
thS4200056.jpg
[/IMG]
DSC00105.jpg
[/IMG]'
DSC00106.jpg
[/IMG]
DSC00110.jpg
[/IMG]
DSC00110.jpg
[/IMG]
förlåt för stora bilder

sånt där ljusblått halsband med stenar har min dp åxå=)

Hihi!
Han har fått ett ljustblått täcke nu åxå från rusta så han ser ut lite som en gay när vi är på promenader :banana:

Hur ska jag kunna bestämma mej??
mrka1.jpg
[/IMG]
ljusa1.jpg
[/IMG]
Dom är ju så söta båda två:love:

som jag sagt på msn...

Den översta är snyggast och har bäst exteriör.

Den undre är mer sällskapshund och har fint uttryck. personligheten är ju svår att se på bild. men eftersom mamma shobie är så gullig så är nog hennes söner det åxå=)

Ju "fulare" hund, ju färre utställningar, parningar begöver man åka till när man är fodervärd=)

Exteriören ser bättre ut på den övre.
Men jag gillade uttrycket på den undre.
Ska du satsa på utställning hade jag nog valt den övre, den ser mer lovande ut.
Men som sagt. Uttrycket på den undre. :love:

Har väl lite planer på att atälla ut, men är väl inte så jätte haj på de där. vore nog mer rättvist om någon som brinner för sånt fick den "vackrare"
här är 2 bilder till på dom.
mrka2.jpg
[/IMG]
ljusa2.jpg
[/IMG]

precis. eftersom du ändå inte kommer äga hunden så vinner du ju inget på att ha den snyggaste. du är mest ute efter en sällskapshund, å den undre ser klart trevligast ut=)

Haha de är mina "systerdotterssöner"å jag vet inte vad nån av dom heter:crazy:

har du fått några namn på dom?

kikade på hemsidan, men den är inte uppdaterad...

Hon hade inte riktig koll på vem som va vem av dom själv =9 hon skulle kolla upp de iaf. lee Xtrem någonting hette nån å den andra lee Xray nånting elle nått =)

haha de där har hänt förr=) Men de är nog inte så lätt att hålla reda på alla valpar=) lättare om dom har olika färger=)

men jag känner igen nämnen så mamma har säkert sagt de till mig fast jag förträngt det=)

hehe nä, särskilt inte med alla vuxna hundar som far runt i huset=) de kan lätt bli att man ropar alla hundars namn innan man kommer på vem man igentligen ropar på=)

Jo så är de för mej =9 går igenom hela listan på namnen av mina djur innan jag säger rätt :angel:

såg nu att de inte alls va shobies valpar=/ antog väl bara de då tiken som skulle ut på foder va hennes valp=)

Men mamman till hannarna är åxå trevlig=)

okey =)
Varken min mail eller msn funkar så jag kan inte få kontakt med lotta. så jag vet inte hur de blir med nått än.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 919
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 468
Senast: ildiko
·
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
470
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Två små barn på 4 år har börjat sätta spår på vår 7 åriga tik. Hon har alltid varit speciellt, på ett bra sätt. Men nu har det allt mer...
Svar
13
· Visningar
1 049
Senast: snöflingor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka