Bilder på DvärgPinscher =)

Sv: Bilder på DvärgPinscher =)

i en liten hålla vid namn sparreholm i flens kommun i södermanland

Här är min herre, han kommer ifrån Little Pimilly´s.

studio4.jpg

solar:
http://archive.pixbox.se/arkivet/dolt/640x480/2342687.jpg?0

i skogen:
http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_10/06440000-06449999/640x480/6443907.jpg?0

Här är min kompis lilla troll, Ariel:
4192354.jpg

Sorry, storleken:crazy:
//C

Åhh va söto dom är allihopa. Kan ni inte berätta lite om hur dom är åxå. Vill höra om nån är som min :angel:

Det ska jag hälsa henne:D
Hon kommer från Dixieday's i Uppsala..
//C

Det är pojkvännens vovve. Och han kommer från Bimli's som ju också känner Lotta och Geordani's ;)

Vilka söta hundar alla har! :)

Letar själv efter en kennel som ska ha valpar i vår, men har svårt med att hitta någon. :crazy:

Är det någon som kan tipsa om någon kennel som föder upp DP i Blekinge, Skåne, Öland eller Småland? :)

Hittade precis en ny bild på mitt monster på uppfödarnas hemsida, detta är antagligen den bästa bilden någonsin på min byracka:

harry3.JPG

:angel: :o :D

Eller så kan man gå ut å gå med sin andra hund som jag gjorde och kom hem med 2 hundar =)
Kan hända att jag va en aning impulsiv, men de är de bästa köpet jag gjort på länge =)

Jag är ganska säker på att vi avhandlat det här ämnet förut... ;) Dock hade jag ingen aning om att du/din mamma hade så många hundar, och från Geordani's dessutom. Men har hon kennel är det kanske inte lika underligt.

Snyggingen här bredvid heter Bimli's Oki Doki, så det är bara att slå upp på hunddata! :)

Det här va ju lite kul... när jag efterlyste info om dp:s var det nästan ingen som hade nåt att säga men bilder verkar det finnas.. HUR kan detta gå ihop?? :D

Supersöta bilder på allihop iaf :love:

Min underbara råtta.:D
hon kommer från en privat uppfödare.
hon är väl som en dp ska vara, lite kaxig, en riktig ögon tjänare och en god lyssnare -när hon vill...:love:
väldigt lättlärda både på gott och ont.:D

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 919
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 468
Senast: ildiko
·
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
470
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Två små barn på 4 år har börjat sätta spår på vår 7 åriga tik. Hon har alltid varit speciellt, på ett bra sätt. Men nu har det allt mer...
Svar
13
· Visningar
1 049
Senast: snöflingor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka