Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
sccccH! Han blirt så mallig när man säger vad folk tycker om han.
Från en som inte håller på med skydd och dyl som jag vet du gör...vad är bra med att aggression kommer fram? Är det för skyddet skull?
Vill också säga att pojkarna är jättefina.....
Jag vill ju att mina hundar ska kunna skydda sig och sitt. Kunna sitta och bevaka anagonisten med försvar. De allra flesta hundar gör det i dag med bytesdrift vilket är igentligen helt galet i skyddssammanhang.
Vad menar du med att hunden gör det med bytesdrift?
Helt plötsligt blev Schäfer en hund som tillhör "vill ha" raserna
Han skäller enbart för och få sin ärm. Som det ska vara ska det vara för och hålla kvar busen inget annat, men rör busen sig ska hunden växla till bytesdrift eller kampdrift som en del kallar det och då slåss om ärmen.
Helt plötsligt blev Schäfer en hund som tillhör "vill ha" raserna
Inte överge, lägga till!!
Just det, har ni blivit lydnads champions än?
"frysen" är välkommen hit om du behöver mer plats där hemma
Nää, nu får jag nog stryk av Piru, men ja tyckte inte han va så himla märkvärdigt fin
I överlag tycker jag nog inte om utseendet som schäfrar har (gäller egentligen Kelpie också)
Däremot Rottis
Och Piru ser himla fin ut på de där bilderna, inte som en "tunna" som vissa Rottishanar kan tendera till att likna
Helt okej att du tycker så.
Jag gillar ju schäfern som du ser på alla bilder är ögonen på mig inte på nåt annat så är han i allt det är det som jag gillar med dom. Sen är dom fina och genuina iaf dom linjerna en annan jobbar med utställningsräkorna ger jag inget för.
"frysen" är välkommen hit om du behöver mer plats där hemma