Vår bilder

Sv: Vår bilder

Satan i gatan vad Jääkäri är läcker. Påminner om de hundarna pappa tränade när jag var liten. Har verkligen DET i ögonen, och hela hans attityd :cool: .

Fast det kanske bara är du som är en väldigt bra fotograf..... ;) :angel:

Satan i gatan vad Jääkäri är läcker. Påminner om de hundarna pappa tränade när jag var liten. Har verkligen DET i ögonen, och hela hans attityd :cool: .

Fast det kanske bara är du som är en väldigt bra fotograf..... ;) :angel:

Nej du alla kort är så med han där jag är är blicken så enkel och fota.

Tror jag ska visa kära far. Han har pratat länge om att ta upp hundträning igen, kanske blir droppen som får foten att sparka honom i r*ven...... :devil:

Jag kan rekommendera hundar åt han sen då.;)

Kolla tråden min roligaste resa så får du se en annan rejäl schäferhane också.

Hei!
Ihania koiria, kyllä mullekin kelpais tollasia koiria! ;) Jääkärillä on tosimiehen katse! :)

Haha, d e bara å slå upp ordboken ;)

Härliga hundar! Valpfebern bara stiger!

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 216
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 846
Senast: lilstar
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 218
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 200
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar