Adoption!!

Sv: Adoption!!

Hunden kanske har sprungit bort för dem, slitit sej ur kopplet eller rymt ur hundgården. De har letat och letat och letat efter sin hund men inte hittat den, för att du sitter med den i Sverige!!

Ja och dom lääär ju ha letat jätte-hårt då hundarna först sitter på poundet ett bra tag,,,,:angel:

Har en underbar byracka från Spanien..
Min gyllene byracka kom hit 3februari 2002. Han är världens bästa..

Det som gör mig pissed off i dessa debatter är att människor som aldrig tagit en omplacering ÖVERHUVUDTAGET har mage att kritisera mig för att jag tagit hit en spansk hund.. Min familj har haft 6 omplaceringar (varav jag haft 2 av dessa) från Sverige.. 1 spansk!
Så de som själva inte har ngn omplacering öht kan ju knipa..:devil:

Kan absolut tänka mig en spans el. portugisisk el. rumänsk el irländsk hund när mina går i graven.. men även svensk! Väljer hund efter individ...inte land!

Vad kul att allt går bra! :)
Även vi väntar hem en "adoptiv-vovve", fast från Portugal (genom Hundrondellen). Hon kommer till Sverige i slutet av maj (lääängtar :love: ) och det är alltid kul att läsa om andras erfarenheter av att adoptera en hund från ett annat land! :)

Lycka till i fortsättningen!

Har eran vovve kommit ännu?

Liknande trådar

Hundhälsa Jag flyttade tillbaka från Storbritannien till Sverige i Oktober i år, och tog då med mig mina två hundar: 1 okastrerad hane, border...
Svar
5
· Visningar
1 209
Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
214
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 110
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 315
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka