Adoption!!

Sv: Adoption!!

Hunden kanske har sprungit bort för dem, slitit sej ur kopplet eller rymt ur hundgården. De har letat och letat och letat efter sin hund men inte hittat den, för att du sitter med den i Sverige!!

Ja och dom lääär ju ha letat jätte-hårt då hundarna först sitter på poundet ett bra tag,,,,:angel:

Har en underbar byracka från Spanien..
Min gyllene byracka kom hit 3februari 2002. Han är världens bästa..

Det som gör mig pissed off i dessa debatter är att människor som aldrig tagit en omplacering ÖVERHUVUDTAGET har mage att kritisera mig för att jag tagit hit en spansk hund.. Min familj har haft 6 omplaceringar (varav jag haft 2 av dessa) från Sverige.. 1 spansk!
Så de som själva inte har ngn omplacering öht kan ju knipa..:devil:

Kan absolut tänka mig en spans el. portugisisk el. rumänsk el irländsk hund när mina går i graven.. men även svensk! Väljer hund efter individ...inte land!

Vad kul att allt går bra! :)
Även vi väntar hem en "adoptiv-vovve", fast från Portugal (genom Hundrondellen). Hon kommer till Sverige i slutet av maj (lääängtar :love: ) och det är alltid kul att läsa om andras erfarenheter av att adoptera en hund från ett annat land! :)

Lycka till i fortsättningen!

Har eran vovve kommit ännu?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 919
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 904
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 787
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar