Gissa hundras!

Sv: Gissa hundras!

Nån som Kan gissa dom här då :D

Första är en blandis ..
9816599.jpg

9816598.jpg

Andra lilla sötisen, fast hon är inte så liten nu :p
9816600.jpg

* putt putt *
Nån som vill gissa på blandisen :D , samojed har någon redan sagt :p

Oj, skrev lite fel! Menade att någon redan hade gissat på samojed, och att det var rätt ! :D

Jag vet ju vad han är!!!
Va inte han APBT och nått mer??
*Minnet är bra men kort :p*

Och till alla andra... kan ni inte lugna ner er med att lägga in bilder?? blir ju så jäla grötigt om man ska gissa på femton hundar på samma gång :eek:

Nej det va Amstaff å nå mer!!! vänta...
Han liknar lite mastiff på nått vis... eller nån annan stor hund..
vänta... låt mig tänka vad det finns... GD.. Nä det är för stort.. RR??

Jag vet ju vad han är!!!
Va inte han APBT och nått mer??
*Minnet är bra men kort :p*

Och till alla andra... kan ni inte lugna ner er med att lägga in bilder?? blir ju så jäla grötigt om man ska gissa på femton hundar på samma gång :eek:

Heergud förlåt då för sjutton, det var över 3 dagar sen senaste inlagd bild, jag visste inte att man behövde tillstånd för att posta här. Eller gällde det bara mig eftersom det endast var jag som lagt in bild senaste dygnen?

Nej det va inte bara till dig!
Menar inte att vara otrevlig.. Men endel (då är det inte du eftersom det va tre dagar mellan) brukar lägga in en bild typ samma dag bara under en kort stund efteråt.. men då ber jag om ursäkt.. :)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 146
Senast: Nota
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 919
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
558
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 001
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar