Sv: Risker?

Aldrig, o inte sen heller, typ.

E aldeles för rädd om min hund för att binda honom ngnstan.
Finns gott om idioter som kan få för sig både det ena o det andra...

Att han dessutom är av en lite ovanligare ras minskar inte stöldrisken heller direkt...

/Tobbe

Sv: Risker?

Jag bor i en liten stad och brukar binda min hund utanför om jag bara ska in på en affär en snabbis. Det är en stor schäferhane, så folk brukar inte gå fram till honom. Han är lite reserverad mot okända, så om någon skulle försöka dra med honom, så skulle han protestera hejvilt. Dessutom är han en riktig specialare, så om någon mot att förmodan skulle försöka sno honom, så skulle dom nog lessna efter några timmar och gå tillbaka och knyta fast honom där dom hämtade honom..:rofl:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 001
Senast: MML
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 216
Senast: Hermelin
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 027
Senast: Liran
·
Hundhälsa Jag kom hem efter nattjobb till sjuk hund :(. Han hade kräkts i hela huset under de två timmarna han var ensam hemma och även kissat...
2
Svar
29
· Visningar
2 773
Senast: Tualma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar